среда, 28. март 2018.

Moj Sminkeraj: MARK - Recenzija Pilinga za Lice i Telo od Kafe

Drage moje dame, zadnjih nekoliko nedelja sam probala i redovno koristila jedan piling za lice i telo i o njemu vam danas pricam, rec je o cuvenom Mark Scrub pilingu za lice i telo koji su mnoge od vas probale. Ovo nije moj prvi susret sa ovim proizvodom a vise o tome u nastavku teksta.


Sta je piling i cemu sluzi?

Piling koze predstavlja jedan od tretmana koji sa povrsinskog sloja koze uklanja ostarele i mrtve celije. Kada se organizam oslobađa toksina, jedan od načina eliminacije je putem kože. Pilingom kože mi eliminišemo toksine koji se nalaze na njenoj površini i stimulišemo rast novih celija. Redovnim i pravilnim koriscenjem pilinga mozete se osoboditi i resiti celulita, jednog od glavnih neprijatelja nase koze.
O proizvodu:
,, Zovem se MARK - "apsolutno tvoj" novi piling za lice i telo. Veruj mi, samo mi smo taj genijalan spoj i zato želim da tvojoj koži dam sve što joj treba. Nisam tu zbog lažnih obećanja. Želim da tvoja koža bude glatka, zdrava i lepa. 



Svi moji sastojci odišu kvalitetom i potpuno su prirodni. Ne želim da krijem da se ponosim time. 

Zašto kafa? Razlog je vrlo jednostavan. Ako tvoje telo budi iznutra, zašto ne bi mogla i spolja? :) Bez pardona će se pobrinuti za tvoju kožu. Učiniće je mekom i glatkom. Probudiće je i otkloniti sve njene nedostatke. 

Ne sadržim konzervanse. Hemiju izbegavam u širokom luku. Napravljen sam u Slovačkoj, a u sebi sadržim najkavlitetnija zrna kafe robuste pomešana sa smeđim šećerom. Tu su još i morska so, vitamin E, bademovo i kokosovo ulje. 
Sve u svemu - "apsolutno tvoj", jedinstven miks potpuno prirodnih sastojaka i fantastičan piling za negu tvoje kože. Ponosno je štitim i brzo činim  mekom i glatkom. ''
Kako sam na pocetku posta pomenula, ovo nije moj prvi dodir sa ovim proizvodom. Koristila sam ga i proslog leta ali sa mirisom kokosa, i tada mi je kao i sada izuzetno pomogao kada je nega koze lica u pitanju. 
Dolazi nam u vakumiranoj, kartonskoj ambalazi u kojoj dobijamo 200g proizvoda. Veoma je dobro upakovan pa nema straha ukoliko vlaznim rukama dodirnemo pakovanje, sigurno proizvod necemo pokvasiti.
Jako mi se dopada nacin na koji je proizvod predstavljen, na prvi utisak obecava mnogo i prosto nas mami da ga kupimo.
Kada otvorite ambalazu proizvoda, oseticete prelep a zavodljiv miris kafe pa cete odmah pozeleti da mirisete i vi tako, pricam iz svog iskustva. :)

Mark piling je napravljen od 100% prirodnih sastojaka i najkvalitetnijih zrna kafe. Potpuno je bezbedan za nasu kozu i meni nije izazvao nikakve nezeljene reakcije. 
Koristila sam ga tri puta nedeljno, nekada i cesce, tako sto na vlazno lice nezno umasiram malu kolicinu proizvoda. Sacekam par minuta i onda ga isperem. Nakon toga mozete staviti neku kremu na lice, ali po meni nema potrebe jer je koza nakon pilinga veoma nezna, meka, hidrirana i mirisljava. 
Miris se satima oseca na kozi sto se meni jako dopada jer volim onaj pravi miris kafe. Nemam problema sa celulitom, pa vam ne mogu reci kakav je kada se koristi u tu svrhu, ali vam zato mogu slobodno reci da uveliko pomaze kada imate problema sa bubuljicama u prelaznom periodu godisnjih doba ili u slucaju da vam opadne imunitet. 
Imam normalnu kozu lica sa izrazito masom T-zonom  i u tom predelu lica mi se cesto pojave bubuljice. Za svega desetak dana koriscenja Mark pilinga, skoro da su se sve povukle i gotovo da im nema ni traga. 
Mozete ga koristiti i nakon skidanja sminke, jer odlicno umiruje kozu pa bude bas onako nezna. Takodje ga mozete koristiti i pre nanosenja sminke jer ce vam pruziti odlicnu negu pre sminkanja.
Preporucljiv je za sve tipove koze i planiram da ga koristim i u buducnosti jer potpuno odgovara mojoj kozi.

Cena ovog pakovanja od 200g proizvoda trenutno je 1,299,00 dinara jer je sada na velikom snizenju, inace je redovna cena  2,100,00 rsd. Pa ukoliko vam je potreban ovakav proizvod, pozurite sa kupovinom dok je znatno povoljniji. 
Mozete ga nabaviti na sajtu MARK Scrub Srbija.

Da li ste koristile Mark piling i kakvi su vasi utisci?

2 коментара:

  1. Nisam koristila piling.
    Ali hocu da kazem da je post odlican. 👍💖

    https://mojstilikombinacije.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. izgleda koa superpiling!
    nadam se da ce ti se dopasti moj post :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/04/i-let-my-ig-followers-make-decisions.html

    ОдговориИзбриши