среда, 8. фебруар 2017.

Gliss Oil Nutritive Shampoo-Šampon Koji Me Razočarao

U potrazi za povoljnim a kvalitetnim šamponom naišla sam na jedan šampon u čiji kvalitet nikada ne bih posumljala jer je Gliss kozmetika jako dobra i hvaljena u nezi kose, ali u ovom slučaju to nije bilo tako.

Šampon nam dolazi u providnoj, plastičnoj i duguljastoj boci sa žuto zlatnom teksturom proizvoda. Sama ambalaža mami da se ovaj proizvod kupi jer izgleda luksuzno i po meni obećavajuće. U ovoj divno dizajniranoj ambalaži dobijamo 250 ml proizvoda čija je cena 245,00 RSD ili oko 2 e.

OIL NUTRITIVE šampon za kosu sklonu ispucalim vrhovima. Za do 90% manje ispucalih vrhova i zdravu, sjajnu kosu.

Tekstura šampona je providna, u vidu gela. Ima veoma lep, osvežavajuć miris za koji mislim da bi se dopao svima. Peni sasvim normalno, možda za nijansu manje nego što bih ja volela.
Šampon je namenjan za kosu čiji su vrhovi skloni pucanju. Kako imam taj problem, upravo to je bio glavni razlog kupovine ovog šampona.

Moje razočarenje sledi odmah nakon prvog pranja kose. Kada sam oprala kosu i osušila pomislila dam konačno jedan pravi, kosa je bila jako meka, lagana i svilenkasta. A, onda... Svrab, užasan svrab glave zbog kog nisam mogla da prestanem da se češem a nakon tog svraba i ogromna količina peruti. Inače imam masno teme glave, ali sa ovim šamponom krajevi su mi bili izrazito suvi kao i teme a svrab i perut se javila u ogromnoj količini. 
Dala sam mu još jednu šansu, ponovo sam oprala kosu i situacija nije bila ni malo bolja. Nisam mogla da prestanem da se češem, ruka mi je bila samo u kosi. Zbog toga je ovaj šampon odleteo u kantu a ja nastavljam da tražim jedan pravi, jedan koji će mi potpuno odgovarati i neće napraviti dodatne probleme. Naravno, to što je kod mene bio ovakav i izazvao ovakve posledice, ne znači da nekome od vas neće odgovarati. 

Da li je delotvoran kod ispucalih krajeva zaista ne znam jer ja nisam mogla  zbog svraba i peruti više da ga koristim.

Ukoliko poželite, možete ga nabaviti u svim Lilly i DM radnjama. 

Da li ste probale ovaj šampon, kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар