субота, 11. фебруар 2017.

Kupovina Sa Sajta ,,All In Packaging"

Pre desetak dana dobila sam ponudu da sarađujem sa sajtom ,,All In Packaging". Pogledala sam njihovu ponudu i odlučila da sarađujem sa njima jer imaju dosta zanimljivih predmeta u svojoj ponudi.
Na sajtu ,,All In Packaging" možete kupiti plastičnu ambalažu za kozmetiku, posude za kuću, nesesere za kozmetiku, tacne kao i mnogobrojne predmete za kuhinju. Ono što je važno reći jeste da možete kupiti i na veliko i malo a da su cene na ovom sajtu jako povoljne i dostava sa ovog sajta je besplatna. 

Bilo mi je teško da se odlučim šta da izaberem ali čim sam ugledala nesesere za kozmetiku nisam se ni malo dvoumila da uzmem njih. Izabrala sam takođe i tacne za voće ili slatkiše koje ćete videti u nastavku teksta. Porudžbina mi je stigla posle samo sedam dana i platila sam 500, 00 RSD ili oko 4., e carinu. Procenili su da je paket vredan 20$ pa su mi ga ocarinili.

Paket je bio dobro zapakovan u veliku kartonsku kutiju u kojoj je svaki neseser pojedinačno, posebno zapakovan. Neseseri su jako kvalitetni i veći su nego što sam mislila pa unutra može dosta kozmetike da stane. Ovi veliki roze i plavi neseseri mogu poslužiti za odlaganje šampona, gelova za tuširanje, mleka za telo jer su duboki pa kozmetika komotno može da stane unutra. Mada su jako praktični i za putovanja jer imaju posebne pregradice u koje možete odložiti šminku manjih dimenzija poput ruža za usne, olovki i malih paleta senki. U ovim neseserima dobijamo i providnu futrolu u koju možemo zapakovati četkice za šminkanje što je po meni jedan veliki plus jer mislim da je mnogo bolje i praktičnije ovako ih nosti sa sobom kako zbog higijene istih tako i zbog toga što su ovako sigurne i ne mogu se slomiti. Uz roze i plave nesesere dobijate još jednu futrolu u boji nesesera koja ima rajfeshlus i pregrađena je na dva dela. U nju možete staviti nešto jako maleno, meni je buter za usne uspeo samo da stane. Sve u svemu isplati se kupiti ih.
Možete ih pogledati ovde: ➡ Cosmetic bag, pink/grey.

Što se tiče nesesera izabrala sam još tri malo drugačija. Dva su crno-bela i reći ću vam da mi se oni najviše dopadaju jer su zgodni da u njima držim šminku i da je lako pronađem u njima. Oni su manji od prethodnih nesesera ali dosta toga može stati u njih.
Ove nesesere možete videti ovde: ➡ Cosmetic bag, black-white striped.

Neseser sa sovicama sam takođe poručila, jer mi se činio jako zanimljiv i volim da mi boje nisu monotone. Ovaj neseser je najmanji i u njemu se može nositi kozmetika poput maskare, ajlajnera i olovki jer je malo uzan. 
Dok ove nesesere možete videti ovde: ➡ Cosmetic bag.
 


Ono čemu sam se ja takođe mnogo radovala to su tacne za kolače. Ako ih poručite dobijate u pakovanju po osam komada i ima ih u raznim bojama. Želela sam crnu i ljubičastu, međutim crna mi je stigla polomljena pa je samo ljubičasta čitava. Mnogo mi se dopada i planiram sebi takve da kupim. Obratite pažnju da su plastične i da su jako tanke, poput onih za jednu upotrebu.
Detalje o njima možete videti ovde: ➡ Tacne.

Sajt je pogodan za kupovinu za one koji se bave poslastičarstvom, kuvarstvom, koji prave prirodnu kozmetiku pa im je potrebna ambalaža za meleme, balzame, parfeme jer tu mogu nabaviti baš sve što im je potrebno a po povoljnim cenama. Pogodnost sajta je što je dostava besplatna i što vam porudzbna stiže veoma brzo. 

Sajt možete posetiti ovde: ➡ All In Packaging.
Kao i njihovu fb.stranicu: ➡ All In Pacdkaging.

Нема коментара:

Постави коментар