среда, 15. фебруар 2017.

Afrodita 24H Lifting Maska + Piling

Da li zbog toga što ih ranije nisam koristila ili zbog toga što mi je uvek nešto preče ili potrebnije, maske za lice do skoro nisam koristila. Igrom slučaja dobila sam tri maske o kojima ću vam pisati svoje utiske u narednom periodu. 
Kao što rekoh, isprobavanje maski za lice za mene je bio pravi izazov. Ranije sam koristila Afrodita kozmetiku pa u njihov kvalitet nikako nisam sumnjala ali iznenađenje je ipak bilo preveliko za mene. Kozmetika Afrodta u svojim proizvodima sadrži oko 96,5 % prirodnih sastojaka i nije testirana na životinjama. Visoki kvalitet ovih proizvoda potvrđuje i ispunjavanje zahteva međunarodnog standarda ISO 22 716 koji proizilazi iz načela ključnog stuba novog evropskog zakonodavstva na području kozmetike - Good Manufacturing Practices (GMP). 

Afrodita Maska za lice sa Aloa-Verom i krastavcem vraća vlažnost i energiju. NAČIN UPOTREBE: Nanesite piling na vlažnu kožu i nežno masirajte 1-2 minuta, zatim isperite mlakom vodom. Piling nežno odstranjuje odumrle ćelije epiderma. Zatim stavite masku i nakon 15 minuta delovanja isperite masku mlakom vodom. Maska trenutno obogaćuje kožu obiljem vlažnosti i energije, vidljivo je zateže i zaglađuje manje borice.

Tekstura maske je u vidu kreme, lako se nanosi i lako se ispira sa lica. Nije mi izazvala nikakve iritacije ili bubuljice i ono što vam moram reći nije smetala ni mojoj masnoj T-zoni. Ne sadrži parabene niti druge štetne sastojke.
Ranije sam za negu lica uglavnom koristila micelarne vode, losione, razne kreme i serume ali maska za lice je definitivno ono što ću od sada redovno koristiti jer me delovanje ove maske oduševilo. Sigurno se pitate zbog čega?! - Zbog toga što mi je baš ova maska pomogla u jednom nanošenju više nego razne kreme koje sam mesecima ranije koristila.

Masku sam koristila kao po uputstvu, kada sam je nanela na kožu osetila sam blagu hidrataciju. Čekala sam da prođe 15 minuta a zatim isprala mlakom vodom. Crvene tačkice koje sam imala u predelu brade kao da su nestale, dok su se sitne bubuljice postepeno povukle i više ih nema. Koža lica je bila dosta nežna, bore su se smanjile kao i spušteni podočnjaci koje imam. Ova maska je za mene pravo otkriće i sigurna sam da ću od sada redovno da ih koristim, jer nega lica je najbitnija pre svega. Posle korišćenja ove maske moje lice je mnogo lepše i  zdravije izgleda. Slobodno mogu da kažem kao da se preporodilo.

Masku možete kupiti u DM-radnjama kao i na njihovom online shopu ➡ Afrodita Online Shoop. I njena cena je 150 RSD ili malo više od 1 e. Dobijate 6+6 ml proizvoda. 

Da li koristite maske redovno i da li možete da mi preporučite koju masku da probam?

2 коментара:

  1. Generalno obozavam Afroditine maske i moja koza se sa njima odlicno slaze :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam nekoliko puta Afrodita maske i mogu reći da su rezultati bili jako dobri. Odlična recenzija, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши