петак, 3. фебруар 2017.

Favoriti Januara

Drage moje, pre svega da vam se izvinim što kasnim sa mesečnim favoritima i nadam se da mi nećete mnogo zameriti.

Ovog meseca sam probala baš dosta proizvoda ali sam koristila i neke od ranije koje moram staviti u ovaj post.

Afrodita set kozmetike za negu tela me iskreno oduševio. Nisam ranije koristila njihove proizvode pa je njihov kvalitet za mene pravo iznenađenje. Miris se zadržava na telu i nakon kupanja što je za mene pun pogodak. Set možete kupiti u DM-u i košta oko 450., dinara.
Nega usana zimi je u mom slučaju obavezna jer mi se usne u ovom periodu dosta suše. Zbog toga sam svakodnevno koristila Sensilis lip buter (mast za usne) zahvaljujući kojoj su mi usne meke i nežne. Možete je kupiti u svim privatnim apotekama i košta oko 70 dinara.
Economic parfemčiće obožavam, ovo je broj 206 nisam ga koristila ranije jer uvek volim da probam neki novi miris. Ako volite jake parfeme, imate preporuku za njega. Možete ga kupiti u apotekama i većim marketima. Njihova cena je oko 270., dinara.
Uskoro na blogu očekujte recenziju ovog Max Factor pudera u kamenu. Sada ću vam samo reći da je odličan i da predobro matira. Njegova cena je oko 1900., dinara.
Sledeća recenzija koju vam spremam je o Max Factor Lash Epic maskari. Zbog čega mi se dopala i po čemu je drugačija čitaćete već u narednom postu. 

To je sve što se tiče kozmetičkih favorita za ovaj mesec, da li koristite nešto od njih? Da li ste zadovoljne istim? Volela bih da čujem vaše utiske u komentarima.

Hvala na čitanju. :-)











3 коментара:

  1. Sve Afroditine proizvode za telo - mleka, gelove, brzo sam zavolela, imam samo pohvale :) Jaooo, kad se setim tog MF pudera, mažnjavala sam ga od mame u tom nekom tinejdžerskom periodu, pakovanje je delovalo tako luksuzno u to vreme a danas eto imamo Seforu u Srbiji, vreme letiiii :)

    ОдговориИзбриши