субота, 21. јул 2018.

Moj Šminkeraj: Avon Luxe Silken Tečni Puder - Recenzija


U potrazi za idealnim puderom, sasvim slučajno dobih preporuku od drugarice za Avon Luxe tečni puder. Do sada sam koristila Max Factor Miracle Match, ali mi u zadnje vreme nije odgovarao jer mi je isušivao kožu lica i nije prekrivao nepravlnosti kao ranije. Bila sam skeptična prema Avon Luxe puderu, jer sam mislila da nikako ne mogu biti podjednako dobri kao drogerijski puderi; ali kako mi se Luxe parfem dopao i oduševio me - odlučila sam da probam i puder. 


Opis proizvoda:
  • Za lagani, hidrirajući, besprekoran make-up,
  • za sve tipove kože,
  • prilagođava se tenu,
  • hidrira,
  • pruža srednju do potpunu pokrivenost,
  • sadrži SPF 20.
Kako deluje?!
Formula sa ekstraktom belog safira koja se savršeno prilagođava tvom tenu. Lagana tekstura pruža koži hidrataciju, besprekornu pokrivenost i ostavlja divan miris. Dermatološki i alergijski testirano.


Luxe puder nam dolazi u elegantnoj, staklenoj i dopadljivoj bočici i sadrži 30 ml proizvoda. Kako pumpica nije automatska, sami možete odrediti i dozirati određenu količinu proizvoda koja vam treba. Čep na bočici je zlatne boje i ne moguće je izgrebati ga dok  slova sa bočice za kratko vreme potpuno izblede. 
U katalogu je moguće poručiti ovaj puder u dve varjante a to su Silken o kom vam danas pišem i Miracle Perfector. A, sadrži i zaštitni faktor SPF 20.

Tekstura pudera je srednje gustine, meni su potrebne dve pumpice ukoliko želim da ga nanesem na celo lice i dodatno na kritična područja na licu. Imam suvu kožu, sa masnom T-zonom ali mi ovaj puder nije smetao ni malo. Šta više, oduševljena sam ovim proizvodom prvenstveno zbog toga što je jako lagan pa imam osećaj kao da puder i nemam na licu. Što se tiče nijansi pudera ima ih pet, sve nijanse pripadaju svetlijoj paleti boja. Nijansa koju sam ranije koristila bila je Beige Linen koja je na licu delovala više nego prirodno a kako je sada leto i ten mi je nešto tamniji, sada sam se opredelila za Medium Bisque.

Već na prvo korišćenje, ovaj proizvod me oduševio. Lako se razmazuje, sjajno ujednačava ten lica, lice izgleda sveže i podmlađeno što je odlično za dame srednjih godina. Lepo pokriva manje nepravilnosti i meni nije prosijao, baš onako daje svež izgled lica. Međutim, jedino što mi smeta kod njega jeste jak parfem koji se inače ne oseća mnogo ili neka supstanca koja se nalazi u njegovom sastavu pa prilikom nanošenja pudera ukoliko dodje u dodir sa očima, očekujte manju iritaciju očiju, crvenilo i jače peckanje. Pa kada ga budete koristile budite pažljive i nemojte ga nanositi blizu očiju, umesto pudera koristite korektor za područje oko očiju.


Korišćen Avon Luxe Siken tečni puder.

Jako volim ovaj puder, smatram da je znatno bolji od nekih mnogo poznatijih brendova ali mislim da mu je redovna cena ipak previsoka. 
Redovna cena Luxe pudera je oko 1600 dinara a sada je na velikom sniženju pa ukoliko ga poručite on košta svega 999 dinara.

Da li ste koristile ovaj puder i kakvi su vaši utisci? 

9 коментара:

  1. Koristila sam mnogo Avonovih proizvoda, međutim nikad se među njima nije našao neki puder. Djeluje dosta primamljivo, kako izgledom tako i nakon čitanja tvoje recenzije. Super post <3

    everydayema.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ovo prvi put da koristim njihov puder, ispostavilo se da nekad vredi probati nešto novo i drugačije. :)

      Избриши
  2. Top post! Dopada mi se recenzija i jako su im kvalitetni proizvodi... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Divno izgleda na kozi. Cula sam samo pohvale za ovaj puder ali nikako da ga probam.

    xbeautyplace.blogspot.com 🐞💄

    ОдговориИзбриши
  4. Kada je šminka upitanju, potraga za savršenim puderom je definitivno najgora. Recenzija je odlična. Ja ću sledeći put, kada budem listala Avon-ov katalog sigurno obratiti pažnju, samo me to peckanje malo plaši. :)

    https://ccaammblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Da li je ova tamnija nijansa mnogo tamnija od ove predhodne sto si koristila?

    ОдговориИзбриши
  6. Koristim nude bodice,imsm masnu kozu puder je predivan,prekriva odlicno i prirodno delujeee

    ОдговориИзбриши