недеља, 15. јул 2018.

Online Shop - Manzara Fashion


Drage moje dame, sigurna sam da velika većina vas radije kupuje putem internet kupovine nego uživo, razlozi su mnogobrojni a  kako sam uvek u problemu zbog manjka vremena pogotovo sada kada počinjem i da radim, online kupovina je pravi spas za mene.  Još jedan razlog zbog kog' volim ovakvu vrstu kupovine je što odjeća stiže na kućnu adresu, pa mi to deluje kao poklon od mene za mene 😃, i naravno taj što po mnogo povoljnijim cenama mogu da kupim ono što mi se dopada.  Danas vam predstavljam jedan sjajni sajt za kupovinu moderne odeće za dame kao i za jači pol, a to je Manzara Fashion.



Manzara Fashion je online shop koji se bavi internet prodajom odeće, obuće i modnih dodataka kako kako se bave prodajom u Hrvatskoj tako odredjene predmete šalju i u druge zemlje, vaše je samo da poručite iz fotelje i očekujete vašu pošiljku. Do sada sam uglavnom poručivla sa kineskih sajtova, kako nemam neko veće lošije iskustvo odlučila sam se na kupovinu sa ovog sajta.
Danas vam predstavljam njihovu prelepu ponudu haljina.
Pre nego što vam predstavim svoje omiljene modele haljina, moram da vam kažem da je isporuka odeće potpuno besplata a ukoliko niste zadovoljni robom koju ste dobili, možete je vratiti u roku od 14 dana.
Večernja haljina Marcie bež i roze

Mali broj mojih drugarica ne usuđuje se da uživa u čarima online kupovine jer se plaši da će kupiti odeću koja im neće biti taman, zbog toga želim da vam dam savet da pored veličine predmeta pogledate i dimenzije predmeta koji vam se dopada i uporedite sa svojim dimenzijama, tako ćete biti sigurne da neće biti problema u veličini prilikom online kupovine. 
Haljine na ovom sajtu su podeljene u nekoliko kategorija, a to su:
  • svečane haljine,
  • mini haljine,
  • kombinezoni,
  • elegantne haljine,
  • letnje haljine,
  • haljine 2017,
  • maturske haljine.
(Klikom na kategoriju iznad, možete pogledati haljine koje pripadaju istoj selekciji.)
DUGA SJAJNA HALJINA ISHA s otvorenim leđima 
Biću iskrena i priznaću vam da me celokupna ponuda sajta oduševila, ide u korak sa vremenom i odeća je više nego moderna i u trendu. Veliki sam obožavalac haljina, ali žensko kao žensko, uvek nam treba još. Posebno su me oduševile svečane, duge haljine; ima predivnih modela za nas koje smo mršave i zaista im je ponuda na zavidnom nivou. U nastavku posta pogledajte neke od mojih favorita:
MIDI HALJINA KEILANI bijela

VEČERNJA HALJINA CALYNDA s čipkom roza
DUGA ELEGANTNA HALJINA CORNELIA bijela

MIDI HALJINA JONI crvena


MIDI HALJINA LOGAN crna


PARTY HALJINA SHONDRA bordo 

Nadam se da vam se dopada moj izbor haljine online koji sam vam pripremila za večeras, ali to nije sve jer na ovom sajtu možete naći sve što vam treba od modnih komada kako bi izgledale fenomenalno. 
Da li ste kupovale na ovom sajtu i koja haljina vam se najviše dopala?

8 коментара:

  1. Koliko divnih haljina <3 oduševljena sa crnom sa zipom, bas je lepa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nice picks, and all the dresses are so beautiful ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada kupovala na ovom sajtu, općenito ne volim naručivati s interneta prečesto, ali haljine su zaista divne za neke svečane prilike!

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  4. Those gowns are so fab and stylish.
    Have a wonderful day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши