среда, 13. фебруар 2019.

Online Shoping Accessories with Dresslily Site

Kako dugo nismo pričali o online kupovinama, pravo je vreme za jedan takav post. Ovaj put vam pričam o dve kupovine sa Dresslily sajta. Kako ima više predmeta, post ću podliti na dva dela. Danas vam pišem o satovima koje sam poručila za sebe i sestru a u narednom postu pogledajte šta se još u ovim kupovinama našlo.


Prvi sat koji mi se dopadao jeste roze boje i ono što ga čii posebnim jeste to što sija i menja boje. Zaista je prelep i više je za neke sportske varjante oblačenja kao i svakodnevnu upotrebu. Na sajtu ga možete pogledati ovde: 
Kada je stigao kod mene, sestra ga je videla i oduševila se. Kako se bliži njen rođendan, želela sam da je iznenadim i poručim joj isti takav samo u beloj boji jer roze slabo nosi. Njenom oduševljenju nije bilo kraja, ne skida ga sa ruke. Šta više, odmah je posetila ovaj sajt i poručila još dva sata jer ih obožava i ima ih mali milion. Njega možete videti ovde: 
Proleće se bliži i aksesoara mi nikada nije dovoljno. Volim da imam nakit i satove u svim bojama, kako od nakita uglavnom nosim samo sitne minđuše, sat obavezno uvek imam na ruci. Zbog toga sam poručia dva elegantna sata u roze i crvenoj boji kako bih mogla da ih menjam s' vremena na vreme.
Stigli su jako lepo upakovani i još uvek neotkočeni. Uživo su dosta lepši nego što su prikazani na sajtu i i srećna sam što ću biti njihova vlasnica. Elegantni su, pa ih možete kombinovati uz dosta toga. 
Crveni sat možete pogledati ovde:  Geneva XR781 Women Men Analog Quartz Leather Wrist Watch.
Roze sat možete pogledati ovde:
Geneva XR740 Women Simple Analog Quartz PU Leather Wrist Watch.

Korišćenjem sledećeg koda pri kupovini na sajtu, ostvarujete popust od 20% na celokupnu kupovinu: 
DLBF20 with 20% discount:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd;

Da li vam se dopadaju satovi i koji bi bio vaš izbor? 

2 коментара:

  1. Mnogo mi se dopadaju satovi. I sama mnogo volim da ih nosim jer zaista divno krase ruku. Tvoj izbor je odličan ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj satići su prelepi, baš ima za svakoga, moram posetiti sajt

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши