среда, 13. фебруар 2019.

Shoping clothes with Dresslily Site - The second part

Danas sam bila vredna pa sam vam pripremila i nastavak prethodnog posta o online kupovini sa Dresslily  sajta.


Kako smo u prethodnom pisali o aksesoarima, u ovom vam predstvljam odeću i još neke sitnice.

Novitete na Dresslily sajtu možete pogledati ovde:  Pre-spring Sale.

Ono čemu sam se najviše radovala i što sam nestrpljivo čekala stiglo je juče sa malim zakašnjenjem jer su Kinezi slavili svoju novu godinu pa je bilo malo zastoja u slanju. Radi se o prelepoj, letnjoj bluzici koju jedva čekam da nosim kada stignu sunčani i vreli dani.
Izuzetno je lepa i prijatna za nošenje, materijal je lagan i kvalitetan. Veličina je M i standardna je našoj veličini.
Na sajtu je možete pogledati ovde:
Drugi predmet je muški luks sa kapuljačom a poručila sam ga za sebe. Razlog je taj što uskoro ulazimo u devetimesec i sve mi je postalo malo. A, kako mi treba nešto toplo, komotno i udobno odlučila sam  se za njega. 
Duks je L veličine, standrdan je našoj veličini i veoma je mek i topao. Sa ovim duksom, nema zime. Materijal je kvalitetan i debeo, odličan je za hladne dane. 
Na sajtu ga ovde možete pogledati:
Sasvim slučajno ugledah prelepu, belu, čupavu prostirku dok sam razgledala predmete za dekorciju doma.Odlučih odmah da je poručim, kako bih na njoj fotografisala predmete za blog.
Stigla je dobro upakovana, jako je nežna i veoma malih dimenzija. Nadam se da ću sledeći put pronaći neku mlo većeg prečnika. Možete je pogledati ovde:
I još jedan predmet koji sam uzela jeste paleta senki prelepih zemljanih nijansi. Kako mi je juče stigla, nisam imala vremena da je probam ali izgleda veoma lepo i korektno.:-)
Nju možete pogledti ovde:
Popust od 20% pri svakoj kupovini na ovom sajtu, možete ostvriti na sledeći način:

DLBF20 with 20% discount:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd;

To bi bilo to za danas, da li vam se nešto posebno dopada?

1 коментар: