среда, 11. децембар 2019.

Moj Šminkeraj: Essence Epic Sunset paleta Senki za Oči

Kada se radi ili priča o šminkanju i kupovini šminke, ono čemu nikad ne mogu da odolim jesu palete senki za oči, često se desi da odem da kupim jednu a vratim se kući sa tri palete. Ovaj put vam predstavljam prelepu paletu senki, inspirisanu bojama zalaska Sunca u pustinji, sjajan novitet brenda  ESSENCE , ,,Epic Sunset".


Paleta nam dolazi u predivnom pakovanju koje zaista mami na kupovinu, unutar nje nalazi se četrnest prelepih senki standardne veličine i dve veće senke o kojima ću vam pisati u daljem tekstu. Same senke su zaštićene providnom folijom i svaka senka ima svoj naziv. Ako bih ovu paletu morala jednom rečju da opišem, bila bi to ,,savršena".
Ono što je meni bitno kod jedne palete jeste to da mogu sve senke iz palete da koristim i kombinujem, a to je jako teško danas dobiti u jednoj paleti. Uglavnom bude par senki koje mi se dopadnu i koje potrošim do kraja a ostatak senki koje ne pipnem i najčešće bacim. Ovo nije takva paleta, ovo je paleta senki čije boje možete koristiti i kombinovati kako za dnevno tako i za večernje šminkanje.
Jako mi se dopada izbor boja u paleti, kako imam svetao ten i tamne oči najlepše mi stoje i najviše volim njene  tamnije nijanse. Omiljene su mi: twilight, nightfall, dusk, perfect glow i darkness of night.

U paleti se nalaze i dve veće senke koje su meni zaista pravo otkriće, svetlija koja je namenjena za dnevno šminkanje - lightnes of day i tamnija koju obožavam, koja je namenjena za večernje šminkanje - darkness of night.
Izbor nijansi je odličan,  odgovara kako za brinete tako i za plavuše. Pigmentacija senki je jako dobra, šta više mogu reći i odlična. Dovoljno je malo senke da uzmete kako bi prekrile ceo kapak. Sjajno se nanose četkicom a još bolje jagodicama prstiju. Na taj način ćete dobiti još bolji intezitet senke na kapcima. Minimalno se truse prilikom nanošenja četkicom i meni se nisu preslikavale na pregibu oka. Veoma su potojane, meni su trajale 10h na očima bez micanja, uz korišćenje podloge za senku. 
Svočevi rađeni bez podloge za senku.

Ovo je sjajna paleta kako za svakodnevne potrebe šminkanja tako i za one koji se bave profesionalnim šminkanjem. 
Cena palete mi još uvek nije poznata jer se još uvek ne može nabaviti u našoj zemlji, ali ako idete izvan zemlje imate moju toplu preporuku za ovaj više nego sjajan makeup proizvod.
Da li ste je koristile, kakvi su vaši utisci?

2 коментара:

  1. Ova paletica je ljubav, lrvo zbog pigmentacije, a onda jer je Essence 😍

    ОдговориИзбриши
  2. Ohh this is cute!
    ty for sharing :)
    have a nice day

    https://pandoraglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши