понедељак, 27. јануар 2020.

Online Shoping - Dresslily Site 2020

Pre nekoliko dana stigla mi je svoja porudzbina sa Dresslily sajta. Sve je stiglo veoma brzo, jako lepo upakovano i moram vam priznati uživo je dosta lepše nego što izgleda na sajtu. 
Carinskih troškova nije bilo, stiglo je za petnestak dana od poručivanja.

Ovaj put nema odevnih predmeta u ovoj kupovini, zbog čega pisaću vam narednih dana. Zbog toga su tu aksesoari.

Ukoliko budete kupovali na ovom sajtu iskoristite kod DLKOL25C prilikom plaćanja, i ostvarićete popust od 25% na iznose veće od 30$.

Prvo što sam poručila i što mi se jako svidelo jeste set sa pet prelepih pari čarapa. Šarene su, ukrašene zimskim motivima i sve su različitih boja. Jako su tople, dosta toplije i od naših termo čarapa, mislim da je u pitanju vunica. Veoma mi je drago da sam se odlučila za ovaj predmet.
Na sajtu ih možete pogledati ovde:  5 Pairs Clover Pattern Crew Length Socks Set.

A, kod mene izgledaju ovako:
Još jedan set sam poručila, ali set sitnih minđuša. U setu sam dobila pet pari minđuša koje mogu nositi kako svakodnevno tako i za neke posebne prilike. P.S. Jako su povoljne.
Na sajtu ih možete pogledati ovde:  5Pairs Water Drop Faux Crystal Earrings Set.

A, kod mene izgledaju ovako:
Treći set je set četkica za šminkanje. Imaju veoma lepu dršku, dlaka je meka i nežna. Ukrašena je raznim šarenim bojama i veoma su praktične za korišćenje. 
Na sajtu ih ovde možete pogledati:  10Pcs Spiral Powder Makeup Brushes.

Kod mene ovako izgledaju:
Na poklon sam dobila ovu paleticu senki za oči, podseća po ambalaži na jedan naš brend, nisam je još probala jer nemam vremena.
Kod njih izgleda ovako:  12 Colors Foggy Waterproof Eyeshadow Palette.

Kod mene ovako izgleda:
Šta vam se najviše dopalo? Da li ste kupovale nedavno sa ovog sajta?

Нема коментара:

Постави коментар