среда, 22. март 2017.

Black Cold Shoulder Ribbed T-shirt - Reviw

Ćao lepe moje, stigla mi je još jedna porudžbina sa Shein. sajta. Ovaj put izabrala sam jednu prelepu, crnu maicu sa  izrezanim (golim) ramenima.
Porudžbina je stigla 15-dana od poručivanja, jako lepo zapakovana kao i uvek i dodatnih troškova nisam imala. Postala sam obažavatelj online kupovine jer je jako lep osećaj kada vam pošiljka stigne na kućnu adresu. Veličina maice je M, standardna je našoj M veličini i košta svega 12 $. Detalje o njoj možete pogledati ovde: Black Cold Shoulder Ribbed E-shirt. Pa da vidite kako izgleda. 



Materijal maice je jako lep i prijatan, u sebi ima dosta elastina pa je jako komotna i rastegljiva. Ima sitne prugice koje se vide samo iz blizine koje u sebi imaju veoma lep i diskretan sjaj. Maica jeste elegantna i proporučila bih da je nosite uz neke otmene pantalone ili neke otmene outfite. Možete je nositi i na pantalonne-helanke, kao što vidite kod mene na slikama, meni se mnogo dopada i u ovoj verziji. Po ko zna koji put Shein sajt me nije razočarao i pokazao je zašto je jedan od najboljih sajtova za kupovinu. Brza isporuka, ljubazno osoblje i kvalitet odeće su ono čime ovaj sajt može da se pohvali.

Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Shein.
Maica na sajtu izgleda ovako: T-shirt.
Pantalone o kojima sam vam već pisala, možete videti ovde: Blue Ripped Bleached Denim Pant.

Da li vam se dopada moja porudžbina? Šta bi sledeće volele da vam predstavim sa Shein sajta?


21 коментар:

  1. Majica je preeeelepa, ali mene je ostavio bez daha boja ruza ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22. 3. 2017. 06:46:00

    Predivna majcica. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  3. Bas je lepa bluza i lepo ti stoji.Nekako ovaj kroj kao da ti je istakao lice i prelep ten koji imas.Pratim <3 <3

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22. 3. 2017. 11:10:00

    Jako lepo ti stoi majica, lepo si je predstavila i kao da je krojena za tebe.

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot :D

    You look fantastic :) Black is always an amazing idea :)
    I'm new GFC follower. Can you follow me back, please?

    NEW TIPS POST | 10 KOREAN Beauty Products To try NOW. :O
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Majica ti divno stoji, zaista odličan izbor! 💋

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Svetlana draga, predivna si! Jako mi se dopada ovaj autfit! Zaista blistas u njemu!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Super ti stoji crno podsetila si me na catwomen <3

    ОдговориИзбриши