уторак, 7. март 2017.

Velika Nagradna Igra, Povodom Prvog Rođendana bloga!


Xo, xo, xo...  Došao je i taj dan kada ću vas upoznati sa pravilima velikog nagrađivanja povodom prvog rođendana bloga. Jeste da je zvanično taj dan 20-og aprila ali ja sam nestrpljiva kao i vi i želim malo ranije da vas obradujem.
Pre svega, želim svima da vam se zahvalim što čitate moje tekstove, utiske, recenzije; što me pratite kako na blogu tako i na mojoj facebook stranici ➨Moj Šminkeraj. Hvala! 

Pošto se mom blogu bliži rođendan, odlučia sam da nagradim nekoliko vas i pitala vas da li želite da sve dobitnike proglasimo u jednom danu ili da organizujemo igre na svakih sedam dana. Kako ja poštujem vaše mišljenje i ono što vi želite, nagradne igre će ići na svakih sedam dana, aliii po dve. :) Pravila će biti kao i obično, da lajkujete stranice mojih saradnika, podelite objavu i pozovete drugarice da se igraju sa nama. Drago mi je što se moja saradnja sa sa mojim saradnicima nastavlja i hvala im jako puno zbog toga. 
Neću vam otkriti kako izgledaju nagrade, samo ću vam reći da bih volela da sam na vašem mestu. :) Takođe bih volela da se igrama pridruže svi oni koji prate blog a ne učestvuju u nagradnim igrama kao i oni koji su uvek bili aktivni na stranici. Biće i jedna nagradna igra za članice iz Hratske i potrudiću se da ih u narednom periodu bude više za sve. 

Oni koji kažu da da se nagradne igre organizuju samo da bi se njima dobila promocija stranice, lažu vas. Da je tako, oni bi prvi organizovali. Kod mene se nagradne organizuju da bih nekoga malo obradovala i obeležila meni bitan dan, ja od toga nemam ništa osim osmeha na licu jer ću obradovati neke od vas. P.S. Emocije ćemo ostaviti za sam blogorođendan. :)
Bilo bi lepo da podelite ovaj post na svojim profilima kako bi što više vas videlo i učestvovalo.

Nagradna igra počinje 10.03. i traje do kraja aprila. 
Srećno Svima! <3

23 коментара:

  1. Sretan rođendan bloguuuuu! :))) Ja sam iz Hrvatske, redovno te pratim i želim ti puno uspjeha u narednim godinama :))

    ОдговориИзбриши
  2. Sretan Blogorođendan <3 Pozdrav iz Hrvatske :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ne pratim dugo tvoj blog ali mi se zaista dopada sadrzaj istog, te mi je verovala ili ne, zaista zao sto tvoj blog nisam srela radnije. Izuzetno mi je drago zbog tvog blogorođendana koji se blizi, do sada si postigla sjajne rezultate, a ja ti zelim da uspes jos vise! Radujem se giveaway-u i pozelela bih srecu svim takmičarima.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Jao jedva cekam! Jesu Nagradne Igre uvek nacin promocije organizatora,ali sto i ne bismo promovisali,kada se dobija nagrada? Za to se neko potrudio,taj novac ide nekome iz dzepa,i vredi igrati se. Hvala sto slusate nase zelje,ovako ce biti vise ljudi nagradjeno i veca sreca 😉
    Sve najlepse za Blogorodjendan i jos mnogo godina da slavimo! Odlicni ste,sve pohvale! ❤👍

    ОдговориИзбриши
  5. Srecan blogorodjendan,doduse ima jos vremena do tada,ho,ho,prvo ide moj rodjendan u martu,znaci starija sam od tvog bloga,ali samo malo,kad bi se salili,A sad ozbiljno,blog ti je stvarno dobar,samo da traja jos dugo,dugo.

    ОдговориИзбриши
  6. Sve najlepse da jos dugo dugo slavis rodjendan bloga. Sve najlepse.
    Srecno svima damama.

    ОдговориИзбриши
  7. Sve najlepse da jos dugo dugo slavis rodjendan bloga. Sve najlepse.
    Srecno svim damama.

    ОдговориИзбриши
  8. Blog je sjajan,nadam se da ce ostati ovakav i dalje.Ima dosta zanimljivih tema.😘

    ОдговориИзбриши
  9. Srećan blogorodjendan,želim da jos dugo trajete! Pratim od nedavno vas blogg moram da priznam da mi se jako dopada ima puno zanimljivih i korisnih saveta! Pozdrav 👍💖

    ОдговориИзбриши