понедељак, 20. март 2017.

Dobitnice Blogorođendanske Nagradne igre

Zdravo drage moje, sigurno već nekoliko dana isčekujete ovaj post i ja sam rešila da to malo ubrzam. 


Pre svega, želim da vam se svima zahvalim na učestvovanju kao i mojim saradnicima na poklonima koje su spremili za vas. Žao mi je što nisam u mogućnosti da vas nagradim sve, jer svi vi zaslužujete divne poklone, pa ukoliko niste sada nagrađeni nemojte biti tužni jer vam pripremam mnogo iznenađenja. 


Učestvovalo je vas 96, dobitnike sam birala putem sajta random.orga  i onim redosledom kojim sam postavila nagrade u postu sa nagradnom igrom. Dakle, prvi broj koji bude izvučen dobiće prvu nagradu, drugi broj drugu i tako dok ima nagrada a ima ih ukupno šest. Pa da počnemo.

Prvo sam izvukla sve brojeve i slikala, da ne bi bilo da je nešto namešteno. Zatim sam nekih sat vremena tražila objave na vašim profilima jer zaista mnogooo nagradnih igara igrate, sve dobitnice su podelile objavu, neke čak i dva puta.

Dobitnica prve nagrade, prelepe cvetne ogrlice Nakita Bilja je broj tri odnosno Milica Maksimović. Pogledajte Bljinu ponudu nakita jer je nakit pogodan svačijem novčaniku a ujedno unikatan i veoma lep.
Dobitnica druge nagrade je pod brojem 37, Goca Ana Miloš a nagradu daruje Dragana Bojin - Oriflame. Kod Dragane možete kupiti Oriflame kozmetiku i učlaniti se u Oriflame katalošku prodaju.
Treću nagradu, Oriflame toaletnu vodu koju poklanja Dragana Oriflame osvaja broj 1, Aleksandra Stoičić. Kod Dragane takođe možete naručiti Oriflame kozmetiku ili kpiti odmah po akcijskim cenama, jer mnogo proizvoda ima kod sebe.
Četvrtu nagradu, prelepu farmasi maskaru osvaja broj 76, Jelena Manojlović. Čestitam Jeleni a Eminy & Cosmod Paris kozmetiku možete kupiti ovde: Eminy.
Prelepu ogrlicu sa dragim kamenom poklanja Nakit Kreativa koji ima jako povoljne cene i širok asortiman nakita. A, nagradu osvaja broj 85, Dragana Golić.
I šestu nagradu koju dobija broj 14, Slvica Savić. Na stranici Magični Svet Dekoracije Zaječar možete kupiti dekoracije za rođendane vaših mališana, dekoracije za uređenje kuće kao i slatke i slane đakonije za vama bitan datum.

Čestitam dobitnicama, javite se u inbox stranice kako bi se dogovorili oko preuzimanja nagrada. Ukoliko se ne javite u roku od 24 h, biram nove. Ostalima više sreće naredni put, možda to što sada niste dobili ništa znači da vas čekaju još lepše i bolje nagrade. Hvala svima još jednom. 




5 коментара: