среда, 12. април 2017.

Crop Giacca Con Stand Collo Nera - Rewiev

Zdravo, lepe moje! Juče mi  je stigla ova divna jaknica koja je idealna za letnje, hladnije dane, i neke opuštenije outfite. Radi se o online kupovini sa Shein sajta.



Jaknica je veličine M, stigla je petaest dana od poručivanja i indetična je jaknici sa sajta, s' tim što uživo ima malo veći odsjaj. Jaknica je od poliestera, ukrašena je džepom na rukavu koji se šnjira i rekla bih da je topla. Sve je bilo jako lepo zapakovano a dodatnih troškova nisam imala. 

Može se kombinovati uz farmerke, trenerku ali za neke svečanije prilike nije jer je više sportska. Na meni možete videti i pantalone kao i majicu sa sajta Shein o kojima sam vam ranije pisala. Kako bi ste se podsetili tih postova ostaviću linkove ispod. Dugo sarađujem sa Shein sajtom i jako sam zadovoljna kako kvalitetom tako i pruženom uslugom i brzinom dostave. 

Više o jaknici možete videti ovde:Crop giacca con stand collo nera,
Sajt možete posetiti ovdeShein.
PantaloneBlue Denim,
MaicaT-shirt.
KaputCoat.

4 коментара: