недеља, 9. април 2017.

Mom And Baby Wish List

U potrazi za adekvatnim online sajtovima za kupovinu naišla sam na sajt New Chic, koji vam nudi garderobu i obuću za celu porodicu.
Pored garderobe i obuće na ovom sajtu možete naći i prelepe torbe koje su meni odmah zapale za oko, pribor za šminkanje, predmete za uređenje doma, aksesoare i mnoštvo drugih zanimljivih predmeta. Meni se sajt jako dopada jer sve što nam je potrebno možemo kupiti na jednom mestu. Cene su standardne, nešto je povoljnije nešto malo skuplje kao i svuda, ali mislim da ovaj sajt zaista zaslužuje vašu pažnju.

Pošto znam da mnoge od vas imaju decu izabrala sam nešto što mi se jako dopada i za male princeze i za njihove mame. Topli dani dolaze pa je garderoba u ovom postu namenjena baš za naredne dane. Klikom na linkove ispod slika možete pogledati detalje o ovim predmetima kao i njihove cene. 
Haljine crne boje nikada ne izlaze iz mode i uvek treba imati bar jednu u ormaru. Meni su se dopale ove dve a više o njima možete saznati klikom na:

           Sexy Cold Shoulder Backless Long Sleeve Women Dress.
Obožavam torbe, volim da ih imam mnogo ali  mislim da taj broj nikada neće biti dovoljan. Izabrala sam za vas jednu baš elegantnu i jednu torbu za plažu, bazen, šetnju ili kupovinu. Više o njima možete saznati ovde:



I za sam kraj ovog posta, jedan kupaći za devojčice i jedan kompletić koji možete kupiti u više kombinacija boja. Nadam se da vam se dopada a više o njima možete saznati putem linkova: 

       3 Pcs Gils Kids Halter Lovely Bikini Lace Cute Bowknot Swimsuit,
             Baby Children Girl Heart Print Long Sleeve O-neck Suit.
Sajt možete posetiti ovde: New Chic.

Da li vam se dopada ovaj post, šta bi volele da imate iz ovog posta?

4 коментара:

  1. Super lista!
    Novi post kod mene: https://janead.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post. Iskreno, prvi put čujem za ovaj sajt, ali pogledaću ga. Meni se dosta svidio Wish sajt, ali na žalost ne dostavljaju u Bosnu :/. Rodica mi često kupuje preko tog sajta i kaže da je baš zadovoljna.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши