уторак, 24. октобар 2017.

Festive Dresses For Girls - Where To Buy Them?!

Pozdrav, drage dame. Kako se bliže praznici (jeste da ima još oko 60 dana do njih, ali mene već hvata praznčna euforija i se volim da organizujem na vreme), vreme je da izaeremo garderobu za sebe i ili naše najdraže. Danas sam želela da vam predstavim predlog odeće za devojčice, za naredne praznike a koju možete koristii i kasnije za neke posebne prilike. Predivne haljine pronašla sam na Gamiss sajtu.

Jako volim da gledam odeću za decu pa sam želela svoj predlog da podelim sa vama. Možda nekome bude od koristi pa poželi svoje princeze da obuče ovako.
Haljine su zaista prelepe, cene mislim da nisu visoke i da za decu ne treba žaliti novac. :) 

Ispod slike klikom na linkove možete saznati cene ovih prelepih haljina, u kojim veličinama ih možete kupiti kao i od kakvog materijala su napravljene. 


  1. Lace Insert Girls Mini Princess Dress ,
  2. Flower Embellished Ball Gown Dress,
  3. Rhinestone Princess Tulle Ball Gown Dress.

Ponudu sajta možete videti ovde: Gamiss. Trenutno je akcija na sajtu pa imate 15% popusta na sve artikle ili na vašu celu porudžbinu.

Nadam se da vam se dopada moj odabir, i da sam pronašla bar nešto što bi se dopalo vama. Koja haljinica vam se najviše dopada? 

1 коментар: