среда, 25. октобар 2017.

The Most Beautiful Bags with Twinkledeals Site

Danas vam predstavljam ponudu jednog jako lepog sajta, sa kog do sada nisam kupovala. Radi se o sajtu Twinkledeals, dostava sa ovog sajta nije besplatna - dodatno se naplaćuje a ponuda svega je fenomenalna.


Prvi put sam kupovala na ovom sajtu, poručila sam ukrase za predstojeće praznike, dugu prelepu haljinu i jednu duksericu. Ukrasi su mnogo povoljniji nego kod nas, kao i odeća za jači pol. Na ovom sajtu možete kupiti mnogo toga: odeću, obuću, torbe, aksesoare, predmete za uređenje kuće kao i praznične dekoracije. Imaju mnogo toga lepog što ne možemo videti na ostalim kineskim sajtovima, ja sam ponudom oduševljena a o kvalitetu vam pričam kada mi stigne paket.

Jako mi se dopao izbor torbi ovog sajta, pa sam odlučila da vam predstavim tri prelepe i baš po mom ukusu.
Ispod slike, klikom na linkve možete pogledati cene, dimenzije i opise ovih divnih torbi.

  1. Concise Zipper and PU Leather Design Women's Tote Bag,
  2. Elegant Metallic and Embossing Design Women's Tote Bag,
  3.   Chain Badge Leisure Slant Bag.

Ponudu sajta možete videti ovde: Twinkledeals.

1 коментар: