уторак, 5. децембар 2017.

MOJ SMINKERAJ: Golden Rose CC Korektivna Krema Za Lice

Pre izvesnog vremena u paketu kozmetike koji mi je stigao od kompanije Golden Rose Srbija, našla se i jedna malo drugačija krema o kojoj pričamo danas.

Golden Rose CC tonirana korektivna krema dolazi nam u tubi od 30 ml proizvoda. Ne sadrži parabene, sadrži Benzofenon -3. Sa zaštitnim faktorom SPF 30 štiti vašu kožu od od štetnih zraka sunca. Krema o kojoj vam pričam je ljubičaste nijanse a vi je možete nabaviti u još tri nijanse: zelenoj, žutoj i oranž

Ono što je jako zanimljivo jeste da kremu možete koristiti na dva načina. Može se koristiti samostalno a može i ispod podloge za šminku. Ova krema je namenjena za besprekornu šminku, neutrališe žute nijanse na svetlim i polusvetlim delovima kože. Izglađuje tonus kože, ujednačava i osvetljava, eliminira mrlje na koži. Sadrži hidratantni kompleks i vitamin E, ne šteti vašoj koži i nanosi se na čistu kožu lica. 
Tekstura kreme je srednje gustine, ljubičaste je boje i lako se razmazuje na licu.nNakon razmazivanja, krema se stapa sa bojom kože lica nakon čega lice deluje prirodno i ima ujednačen ten. Zaista me pozitivno iznenadila jer više nego odlično ujednačava ten kože pa gotovo odmah nakon nanošenja kreme možete videti drastičnu razliku i promenu na licu. Mrlje, crvenilo, fleke, bubiljice, tamni kolutovi ispod očiju gotovo i da se ne vide. Tako da ukoliko nemate većih problema na koži a ne volite mnogo da se šminkate, možete je koristiti i kao zamenu za  tečni puder. 
Kremu najčešće koristim kao podlogu ili pre podloge za šminkanje. Deluje korektivno pa mi posle korišćenja nje, korektori nisu potrebni. Odavno imam problem sa crvenilom na pojedinim delovima lica kao i sa podočnjacima u toku zime pa mi ova krema uveliko pomaže u tome. Lagana je na licu, ne isušeje i ne zateže kožu. Nije imala loše dejstvo ni na mojoj masnoj T-zoni tako da mislim da je pogodna za sve tipove kože. Sporo se troši jer je mala količina kreme dovoljna da je utrljamo na celo lice i meni nije izazvala nikakve neželjene reakcije. Jako mi se dopada jer zaista ima jaku moć prekrivanja crvenila i veoma dobro radi svoj posao.

Cenu ove kreme još uvek ne znam, a vi je možete nabaviti u svim Golden Beauty prodavnicama - odnosno na cetiri lokacije, kao i ceo njihov asortiman kozmetike. One se nalaze na sledecim lokacijama:

Da li ste koristile ovu kremu i kakvi su vasi utisci?!

1 коментар:

  1. Nisam nikako probala ovu kremu, ali mi se čini mnogo dobra i pogodna za kožu. Drago mi je da ti se dopada i da ti je dobra za kožu. Odlična recenzija ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши