недеља, 10. децембар 2017.

Winter shopping on a site Rosegal

Pre nekoliko dana stigla mi je porudzbina sa Rosegal sajta. Dostava je bila besplatna, dodatnih troskova carine nje bilo i sve je stiglo dobro zapakovano. Ovaj put sam poručila prelepu majicu i dzemper. Pored toga, uzela sam i par gelova za nokte o kojima pišem na kraju teksta. 


Maica je braon boje, najviše mi se dopala jer je boja jako neobična. Ukrašena je lažnim dugmićima i veličine ke M. Veličina potpuno odgovara našoj kao i uvek kada je kupovina sa ovog sajta u pitanju. Veoma je lepa i elegantna, možete je nositi svakodnevno a možete i uz neke svečanije kombinacije odevanja. Materijal je veoma kvalitetan, topao i mek, pa je divan osećaj nositi je. Više o njoj možete saznati ovde:  Side Button Up Knit Ribbed Sweater.

Drugi deo paketa je prelepi dzemper koji sam uzela bas za ove hladnije dane. Jako je topao, M je velicine i jako je topao. Dopao mi se najviše zbog njegovog kroja koji je malo drugačiji od klasičnih džempera. Sive je boje, možete ga nositi za skakodnevne potrebe kao i za izlazak u setnju ili neke dnevne izlaske. Jako lepo stoji uz crne helanke i pantalone tako da ukoliko ga kupite, pokušajte da ga nosite i na taj nacin. Na sajtu ga mozete pogledati ovde:  Shawl Collar Cardigan.

Umalo da zaboravim da vam predstavim i predivne četkice koje sam poručila na ovom sajtu. Izuzetno su meke i kvalitetne. Dlaka nije opadala ni nakon pranja a boja drške je presudila i ovaj put pri odabiru. Pored četkica za lice tu su i četkice za senku koje su veoma praktične. Nisu bile skupe uopšte, kada se radi o četkicama sa ovog sajta kvalitet je fenomenalan. Vi ih možete pogledati ovde:  10Pcs Mermaid Design Ombre Hair Makeup Brushes Kit.

 U paketu su bila i 3-4 gela za nokte. Ja sam njima prezadovoljna jer je izbor boja više nego odličan kao i kvalitet istih. Apsolutno nema razlike između njih i nekih brendiranih gelova. Možete ih pogledati ovde:  Nail Art.



Kako vam se dopala ova kupovina i šta vam je najviše privuklo pažnju?!

2 коментара:

  1. Predivne stvari si odabrala,dzemper mi se najvise dopada,kao i cetkice.
    Ali i majca i dzemper ti prelepo stoje 😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Divan haul!
    Prvi džemperčić mi se najviše sviđa. Zanima me koje si boje gelova uzela i jesu ti se zaista pokazali kvalitetnim? Baš imaju divan izbor boja pa bih voljela i ja koji naručiti ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши