среда, 6. децембар 2017.

Shopping online from the Twinkledeals website

Drage moje, mnogo se radujem što ću sa vama podeliti utiske o kupovini sa divnog sajta Tvinkleades. Ovo je moja prva kupovina na njemu i zaista sam istom oduševljena.


Kako se predmeti koje sam kupila dosta razlikuju, napisaću dva posta. U prvom ću vam predstaviti prelepu dugu haljinu a u narednom postu možete videti moje utiske o kupovini ukrasa za predstojeće praznike.

Haljina je veličine M, koštala je oko 20$ i srazmerna je našoj veličini. U pitanju je sirena stil haljine, jer se rep haljine vuče po podu. Haljina je više nego prelepa, prava večernja i više nego elegantna. Ima gola leđa i pozadi je ukrašena belom mašnom koja ovoj haljini zaista doprinesi izgledom. U poslednje vreme jako volim duge haljine, jeste da baš često i nemam tako neke posebne prilike gde bih mogla da ih nosim, ali neka je u regalu neka čeka svoju posebnu priliku.
Jako je kvalitetna i na sajtu je možete pogledati ovde:  Maxi Dresses.


Prelepu ponudu sajta kao i sjajne popuste i pogodnosti, možete ovde pogledati:
Twinkledeals.

1 коментар: