понедељак, 26. фебруар 2018.

Family & Beauty Shopping - Dresslily site


Pre nekoliko dana stigla mi je porudzbina sa Dresslily sajta. Paket je stigao veoma brzo, vrednost paketa je 50$ a dodatnih troškova carine nije bilo. U ovoj kupovini se našlo dosta drugačijih predmeta, šta sam to pazarila saznajte u nastavku posta. 

Veliki sam kolekcionar četkica za šminkanje i uvek kada vidim neke drugačije poručim ih kako bih imala četkice u što više boja. Ovaj put sam poručila dva set a cetkica koje su izvanredne. Dlaka je veoma meka i nežna, odlicno blendaju senke ili pudere, stabilne su i kvalitrtne. Mislim da nema nikakve rezlike između njih i nekih brendiranih četki. Pre i nakon pranja dlaka nije opadala i nisu promenile svoj oblik. Više o njima ovde: 






Ogrlica za malog kućnog ljubimca je nešto najlepše iz ove kupovine. Crvene je boje i ukrašena je nitnama. Kuci jako lepo stoji, veoma je povoljna u odnosu na njihove cene kod nas samo prilikom kupovine obratite pažnju na dimenzije. Možete je pogledati ovde: 



Tu su i dve majice, jedna rolka za mene i bodi maica za mog muža. Za mene je veličina M i standardna je našoj dok je njegova L veličine i standardna je M veličini kod nas. Dakle za muškarce uzimajte za broj veće. Garderoba sa ovog sajta me uvek oduševi jer je o kvalitetu i suvišno govoriti. Njih možete pogledati ovde: 
Ponudu ovog sajta kao i aktuelne promocije možete videti ovde: Dresslily.

Нема коментара:

Постави коментар