понедељак, 5. фебруар 2018.

Online Shoping - Kupovina Za Mamu i Bebu

Pozdrav, drage moje! Kako me dugo nije bilo pocinjem polako da se vracam onome sto mnogo volim da radim, pisanju. Danas vam predstavljam svoje favorite sa Gamiss sajta. 
Ovaj post sam zelela da posvetim svim mamama ili damama koje ce sve to postati u buducnosti. Zelela sam da vam predstavim neke divne odevne predmete za mamu i bebu, koji su se meni jako dopali i koje bih licno i ja u buducnosti volela da imam. Idealne su i kao poklon dragim osobama i mislim da bi im se svaka mama veoma obradovala. Ovi odevni komadi dostupni su i u drugim bojama a mozete ih kupiti i u raznim velicinama. Vise detalja o njima mozete saznati na likovima ispod fotografije.
Kako sam ranije kupovala sa ovog sajta, mogu vam reci da je dostava sa njega veoma brza, uglavnom je sve stizalo u proseku od petnaet dana a o kvalitetu je i suvisno govoriti.


  1. Baby Holder Zip Up Hoodie,
  2. Baby Peeking Out Print Maternity Top ,
  3. Baby Carrier Tank Top.


Da li vam se dopadaju ovi odevni komadi i da li ste kupovali na ovom sajtu?

1 коментар: