четвртак, 22. фебруар 2018.

Purchase Accessories at Zaful site - Fast Delivery


Kako je vreme promenljivo, prilikom kupovine sa sajta Zaful prosto nisam znala šta da izaberem i kupim. Tako sam se opredelila za torbe, ma koje godišnje doba bilo one se uvek nose i ne zavise od vremenskih perioda. 

Prva torba koju već dugo gledam na ovom sajtu i koju sam želela da imam je crvene boje. Velikih je dimenzija i u nju može da stane zaista dosta toga. Unutra tašne imaju dve veće i dve manje pregrade u koje možemo odložiti manje predmete. Na poleđini tašne imamo još jednu manju pregradu u kojoj ja najčešće nosim telefon. Kvalitet torbe je zaista fenomenalan a dugo se nisam obradovala ovako nekoj torbi. Na sajtu je možete ovde videti: 



Drugi set torbi je crne torbe. Set se sastoji od velike torbe, manje torbice koju ujedno možete koristiti i kao neseser i veoma male torbice u kojoj možete nositi ključeve ili nešto slično manjih dimenzija. Ovaj set je bio i jako povoljan, a ja sam ga uzela upravo zbog velike torbe koju mogu nositi svakodnovno pa čak i kada idem u kupovinu. Dosta toga može u nju da stane a ujedno je i veoma lepa. Na sajtu je možete pogledati ovde: 



U ovoj kupovini kupila sam i dva komada nakita, prsten i minđuše. Imala sam isti ovakav, međutim kako ga dugo imam i sve sa njim radim, vremenom se prvobitna boja izgubila. Pa sam odlučila da ga imam ponovo jer je više nego prelep i većih je dimenzija. Minđuše su bele boje, jako su elegantne i baš su za neke posebne prilike. Kvalitetne su, većih dimenzija a možete ih kupiti i u drugim bojama. 
Na Zaful sajtu ponuda nakita je veoma lepa i široka a vi je možete pogledati ovde: 






Da li vam se dopala ova kupovina?

1 коментар: