четвртак, 6. јун 2019.

Kupovina sa Rosegal sajta - Utisci

Dugo nisam kupovala sa Rosegal sajta i pravo je vreme da vam danas predstavim predmete koji su mi stigli sa ovog sajta i da vam kazem svoje iskreno misljenje o njima.

Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje, paket je stigao iz dva dela nakon tri nedelje od poručivanja. Sve je bilo jako dobro i jako lepo upakovano a dodatnih troškova carine nije bilo.
Ovaj put sam poručila dve sportske jaknice, jednu majicu i dva para nehodajućih sandala za beku.
Prva jaknica je u ombre fazonu, veličine je M i standarna je našoj veličini. Uživo je mnogo lepša i jako lepo mi stoji kada je obučem. Prati liniju tela, materijal je vrlo prijatan i kvalitetan i zaista sam srećna što sam izabrala nju.
Na sajtu više detalja o njoj možete videti ovde:
Ombre Hooded Zipper Sports Jackets.

Druga jaknica je takođe M veličine i potpuno odgovara našoj veličini, malo je šira od prethodne kao i toplija. Sivo-crne je boje, na leđima je ukrašena slikom u vidu ptice. Materijal je takođe veoma kvalitetan i sigurno ću je dugo nositi.
O njoj više možete pogledati ovde:
Jackets.
Poručila sam i jednu prelepu  letnju majicu za mene u M veličini, dimenzije odgovaraju našoj veličini i uživo je mnogo lepša nego na sajtu. Prljavo roze je boje a ukrašena je plavim cirkonima. Možete je nositi svakodnevno a jako e povoljna.
O njoj više možete ovde saznati:
Za beku sam poručila dva ista para sandalica u roze i zlatnoj boji. Jedne su šljokičavo roze a druge šljokičavo zlatne. O kvalitetu je suvišno govoriti a izgledaju prelepo uživo. Još samo da nas vreme posluži pa da ih nosi ovog leta. 
Zlatne možete pogledati ovde:
Roze možete pogleda Baby Girl Soft Baby Toddler Shoes - Hot Pink - Eu.

Sjajne popuste na odeću za punije osobe možete ovde pogledati:
Plus Size.

Enjoy 20% Discount with RGT20”

Prilikom kupovine sa ovog sajta iskoristite specijalni kod RGIWD i ostvarite popust od 20% na kupovinu veću u vrednosti od 30$.

Šta vam se najviše dopada? 

1 коментар: