среда, 12. јун 2019.

Moj Šminkeraj: Farmasi CC Tonirana Krema

Leto nam uveliko stiže a sa njim i visoke temperature, koje za naš makeup znaju da deluju negativno. Ukoliko vam je dosta pudera koji se topi i sliva sa vašeg lica na visokim temperaturama, pravo je vreme da puder zamenite tonuranom CC kremom. Danas pričamo o Farmasi  kozmetici i njihovoj CC toniranoj kremi.


Farmasi CC krema je multifunkcionalna i lagana tonirana formula koja pokriva nepravilnosti kože bez začepljenja pora. Ulje macadamije hidrira kožu tokom celog dana, vitamin B3 i vitamin C osiguravaju ravnotežu boje i sjaj, ekstrakt zobi hrani i regeneriše kožu, SPF 25 pruža zaštitu od štetnog delovanja sunca, Protein svile omekšava i izjednačava tonus kože, Kolagen i arganovo ulje smanjuju bore i sprečavaju prerano starenje.
Upotreba: naneti na čistu kožu i utrljati malim kružnim pokretima.
Krema nam dolazi u prelepoj, beloj tubici koja je ukrašena roze bojom što se meni veoma dopada. U njoj dobijamo 50ml proizvoda tečne teksture koji će nas služiti duži vremenski period, jer je mala količina potrebna kako bi prekrili celo lice.
Nijansa kreme je medium to dark, dakle od srednjeg ka tamnom tonu lica i meni je trenutno jako tamna, jer je moje lice veoma svetlo i koristim uvek najsvetlije nijanse pudera. Vi je možete nabaviti i u nijansi light to medium koja je pogodna za devojke sa svetlijim tenom.
Upravo zbog toga je nisam previše koristila ali sačekaću da malo pocrnim ovog leta i nastaviti sa korišćenjem uste.
Farmasi CC tonirana krema veoma je lagana za lice, ima odličnu prekrivenost a može se i nadograditi na problematičnim mestima lica, tamo gde je potrebno. Kako sadrži ulja i vitamine odlično neguje i hidrira kožu, moje lice je masno sa izrazito masnom T-zonom i nije mi prosijala nekih 8h od nanošenja, tada je počela na T- zoni da prosijava ali na ostalim delovima lica stajala je bez problema. 
Možete je naneti kako beauty blenderom, četkom za puder tako i prstima, s' tim što se sa četkom po mom mišljenju najlepše nanosi.

Ima veoma lep, prijatan miris koji se neko vreme zadržava na koži što mi se takođe dopada, jer obožavam proizvode koji mirišu. Nanosi se veoma lako a da pri tom ne stvara mrlje ili fleke i isto tako se lako skida, micelarnom vodom ili vlažnim maramicama. Veoma lepo prekriva nedostatke na licu i ne uvlači se u bore. Slična je Farmasi BB toniranoj kremi o kojoj sam vam već pisala i koju svakodnevno koristim umesto pudera.
Nadam se da sam vam pomogla u odabiru ove kreme, ja ću svakako nabaviti svetliju verziju iste a vi je možete kupiti po ceni od 799,00 dinara putem kataloške prodaje.


Da li ste je koristile i kakvi su vaši utisci? 

2 коментара: