среда, 19. јун 2019.

Makeup Revolution Reloaded Iconic Vitality - Paleta senki za oči

Nastavljamo sa recenzijama kozmetičkih proizvoda i krajnje je vreme da vam pišem o paleti senki koju sam kupila još pre porođaja ali zbog nedostatka vremena o njoj nisam stigla da vam pišem. Konačno je došao red i o njoj da pričamo i da vam pokažem kako ona izgleda. 


Ova prelepa paleta nam dolazi u ambalaži od čvrste plastike a krasi je providan poklopac sa nazivom ovog brenda. Dopada mi se sam izgled pakovanja jer pre kupovine mogu da vidim nijanse koje se nalaze unutra, tako me je i kupila na prvi pogled.
U paleti dobijamo petnaest prelepih nijansi od kojih je 11 mat i 4 sedefaste.  Dopao mi se sam izbor boja i to što preovlađuju matt senke.
Sam odabir boja je za mene idealan, od svetlijih preko ružičastih pa sve do tamnijih nijansi. Pored jedanaest matt senki tu su i četiri sedefaste koje su nam svakako potrebne kako bi makeup očiju doveli do perfekcije i hajlajtovali ugao oka ili jagodice očiju.
Pigmentacija senki je više nego odlična mada uz prethodno nanetu bazu za senku one budu znatno intezivnije. Trajnost senki je i do 14h, duže ih nisam nosila i ne mogu da tvrdim šta bi kasnije bilo. Nisu od onih senki koje se truse prilikom nanošenja i nisu mi ostajale u pregibu oka. Sporo se troše i mogu slobodno da kažem da je ovo moja omiljena paleta ikada. Imam i znatno skuplje palete ali ovo je dokaz da cena nije merilo kvaliteta. 
Savršena u svakom smislu. 

Senke bez podloge za senku izgledaju ovako:
Senke uz podlogu za senku izgledaju ovako:
Cena palete je svega 590,00 RSD i možete je nabaviti u svim Alexandar Cosmetics prodavnicama. 


Da li vam se dopada paleta i da li ste imale priliku da je koristite? 

2 коментара: