понедељак, 10. октобар 2016.

Dresslily Halloween

Drage moje, juče sam vam na svojoj facebook stranici napomenula da ću uskoro objaviti jednu, malo drugačiju nagradnu igru. Naime, ovaj put vas nagrađuje sajt Dresslily.


Ono što vi treba da uradite kako bi ste učestvovale jeste da podelite ovaj post na svom facebok profilu i na još jednoj društvenoj mreži koju koristite (tviter, instagram..) a zatim da link vašeg podeljenog posta pošaljete na sledeću email adresu  blog@dresslily.com pre 18. oktobra.



Izvlačenje srećnih dobitnika će biti slučajnom metodom, 19-og oktobra. 
Što više budete delili post, to su Vam veće šanse da osvojite nagradu. A, nagrada očekuje nekoga i od mene, budite aktivni i delite post, a ja ću najvrednijeg nagraditi.

Nagrada koju možete osvojiti na Dresslily sajtu je 100 $ za kojih možete kupiti dosta toga zanimljvog sa ovog sajta i biće izvučeno čak 15 dobitnika. 

Želim vam svima mnogo sreće, nagrada je stvarno mnogo lepa. A, sada da vam pokažem moju weish listu i šta bih volela da poručim sa ovog sajta.

Ukoliko planirate da idete negde za noć veštica, moj savet vam je da se dobro utoplite. Predlog za to je ova crna jaknica koju možete nositi i nakon te večeri, detalje o njoj možete pogledati -->> ovde.
Sledeće što mi se dopalo jeste ovaj crni duks, koji je jako topao i izgleda mi udobno i meko.
Više o njemu možete pročitati -->> Ovde.
Još jedan jako simpatičan duks je tu, takodje crne boje, obožavam sve što je crno. :) Rado bih ga nosila u hladnim danima jer mi izgleda jako toplo i obožavam ovakav tip dukseva. Više o njemu -->> ovde.

Da li učestvujete u nagradnoj igri, sta vam se najvise dopada na ovom sajtu?

1 коментар:

  1. http://www.dresslily.com/round-neck-long-sleeve-white-letter-pattern-sweatshirt-product1022961.html :)

    ОдговориИзбриши