петак, 28. октобар 2016.

Hedera Vita - Sapuni Od Kozjeg Mleka

Kompanija Hedera Vita mi je u svom peketu proizvoda za testiranje, poslala i meni najdraži deo tog paketa a to su njihovi prirodni sapuni. Osim što su jako kvalitetni i povoljni oni su i vizuelno prelepo dekorisani, što je meni vrlo bitno pri kupovini nekog proizvoda jer me to prvo privuče da pogledam o kakvom proizvodu se radi. Svi Hedera Vita sapuni su 100% prirodni i pravljeni od kozjeg mleka koje sadrži vitamine A, B, B12, D, E I K. Takođe su obogaćeni i mineralima Ca, P, Fe, Omega 3 i omega 6 masnim kiselinama, zahvaljujući kojima hrani kožu, usporava njeno starenje , ubrzava regeneraciju, čini kožu vitalnom i elastičnom. PH vrednost kozjeg mleka najpribližnija je ljudskoj koži, zbog čega su ovi sapuni preporučljivi osobama sa suvom i ispucalom kožom,  osobama obolelim od ekcema i psorijaze.
Hedera Vita sapuni su radjeni sa veoma dosta paznje i ljubavi, sto mozete primetiti kada ih pogledate. Sama pakovanja sapuna izgledaju jako zanimljivo i na njima mozete takodje videti da su pravljeni od prirodnih sastojaka.

Sapuni Hedera Vita su PH neutralni, tako da ih slobono mogu koristiti i deca. U kolekciji sapuna od kozjeg mleka nalazi se sest razlicitih sapuna, bilo ih je pet ali je linija obogacena jos jednim, oni su različite strukture i sastava u zavisnosti od tipa kože kojoj su namenjeni. Preporučuje se svakodnevno korišćenje sapuna za negu kože kao i za otklanjanje kožnih problema kao što su akne, ekcemi, psorijaza. Namenjeni su osobama kod kojih se javljaju alergijske promene na koži usled korišćenja industrijskih sapuna, za negu kože koja je izložena spoljašnjim štetnim faktorima kao što su hemikalije, vetar i često izlaganje kože suncu ili solarijumu.

Linija Hedera Vita sapuna ne sadrži konzervanse niti bilo koje druge štetne sastojke životinjskog porekla.
Upotrebom Hedera Vita sapuna sa kozjim mlekom pružićete vašoj koži zdravu i prirodnu negu izbegavajući negativne efekte koje izazivaju industrijski sapuni.
U nastavku posta imate priliku da čitate utiske o:
  • Sapunu od kozjeg mleka za problematičnu i masnu kožu,
  • za osetljivu kožu, 
  • za sve tipove kože, 
  • o sapunu protiv celulita koji ujedno i pospešuje cirkulaciju, 
  • sapunu od 30%  mleka.
 Kako post ne bi bio predugačak, a ni vama težak za čitanje, danas ću vam predstaviti dva a u sledećem postu preostala tri sapuna, odnosno to će biti nastavak ovog posta.








Prvi sapun koji se meni odmah izdvojio od drugih i postao moj favorit jeste sapun protiv celulita koji pospešuje cirkulaciju sa dodatcima susamovog ulja , aromatičnog ulja mandarine i cimeta. Ima predivan miris cimeta koji mene koji me podseća na bakin kolač koji mi je pravila kada sam bila mala pa u meni budi posebne emocije. Aromatična ulja ruzmarina, mandarine, cimeta i čepresa poboljšavaju prokrvljenost kože i vraćaju joj tonus. Susamovo ulje koje deluje dubinski, zagrevajući i tako snažno deluje dodato je ovom sapunu jer razgrađuje masne naslage i celulit. Malo grublja tekstura sapuna omogućava vam blagi piling. Ovaj sapun sam koristila pri kupanju, tako što ga utrljam na mesta gde mi se poznaje celulit i nakon toga isperem naravno. U kombinaciji sa ovim sapunom sam koristila i anticelulit kremu o kojoj ćete čitati u nekom od narednih postova. 
Sapun je jako blag, celulita ima manje nego pre koriscenja sapuna, ali budimo iskreni, morate se i vi sami malo potruditi kako bi vam linija bila perfektna.
Sapun od kozjeg mleka sa dodatkom kamilice koristim za umivanje lica i prilikom skidanja šminke. Ukoliko ne znate Kamilica je jedno od najboljih sredstava za lečenje zapaljenja kože, opekotina, čireva, negu intimnih delova tela.  Sapun je namenjen osobama sa osetljivom kožom. Kako živim na selu, svakodnevno sam izložena jakom vetru, pa se ovim sapunom umivam ujutru i uveče kako bi mi hidrirao i umirio lice. Nakon umivanja lice bude jako meko, nežno i izgleda blistavo i zdravo. Sapun ima veoma lep i blag miris koji se kratko vreme zadržava na koži. Sapun stvara veoma lepu penu i lako se ispira. Koristio ga je čak i moj brat koji ima jako problematičnu kožu sklonu bubuljicama i mitiserima i sapun mu pomaže da se lagno povuku. 

Ono sto bih dodala za Hedera Vita sapune to je da imaju odlican odnos cene i kvaliteta.

Cena sapuna iz ove linije iznosi samo 115, 00 RSD ili 1 e. Mozete ih nabaviti u DM- drogerijama, Univerexport radnjama i putem njihove online prodavnice klikom na: ---> Hedera Vita.
Ukoliko zelite da pogledate spisak radnji u kojima mozete kupiti Hedera Vita kozmetiku, to mozete uciniti klikom na: ---> Spisak objekata gde se moze naci Hedera Vita kozmetika.

Нема коментара:

Постави коментар