уторак, 1. новембар 2016.

Top 5 Oktobarskih Favorita

Dan, drage moje. Još jedan divan mesec je iza nas, tako da je došao red na post sa favoritima meseca Oktobra. Nisam uopšte razmišljala koji proizvodi će se tu naći jer su se po svom kvalitetu odmah izdvojili od drugih. O nekima ste već čitale utiske dok ćete recenzije o nekim proizvodima iz Favorita tek čitati. Da vidimo šta sam koristila prošlog meseca i čime sam oduševljena.
Prvi proizvod koji me ostavio bez teksta i koji koristim pri svakom šminkanju jeste Essence Shape Your Face Conturing paleta za lice. Uopšte nije skupa a više je nego kvalitetna. Zlatne sitne čestice će vam pružiti rumenilo ili sjaj na licu, beli deo hajlajter i braon da lepo osenčite i konturišete lice. Više o njoj možete pročitati na sledećem linku: ---> Essence Paleta Za Konturisanje Lica.
Drugi proizvod koji sam koristila ceo mesec jeste Hedera Vita noćna antiage krema. Predivan, opuštajući osećaj nakon nanošenja nje će vas oduševiti. Ima blag, bebeći miris koji obožavam a bora na licu gotovo da nema. Više o njoj možete pročitati ovde: ---> Hedera Vita Krema Protiv Bora.
Retko koji ajlajner može da mi odgovara, jer mi većina njih izaziva iritacije i peckanje očiju. Ovo je jedan od retkih sa kojim nemam tih problema. Ima preciznu i tanku četkicu koja omogućava lako nanošenje. Veoma je postojan i više o njemu možete pročitati ovde: ---> Makeup Revolution Eyliner.
O Maybelline Vivid Matte ružu za usne vam još nisam pisala ali osvojio je sve moje simpatije i mora se naći u favoritima. Više o njemu u nekom od sledećih postova.
Još jedna paleta je tu, ovaj put paleta senki za oči Mayblline The Blushed Nudes. Senke su jako lepe, ne ostaju u pregibu oka i vrlo postojane. Detaljnije o njoj čitate ovih dana.
Koji proizvodi su kod vas obeležili oktobar mesec? Da li ste koristile nešto od mojih favorita?

2 коментара: