среда, 23. новембар 2016.

Maybelline The Blushed Nudes Palette

Hey, lepotice! Dugo nisam pisala nešto o dekorativnoj šminci pa sam vam danas spremila jednu takvu recenziju. Danas sa vama želim da podelim svoje utiske o Maybelline The Blushed Nudes paleti senki.
 Paleta nam dolazi u čvrstom, plastičnom pakovanju sa providnim poklopcem, tako da možemo da vidimo sve nijanse koje se nalaze unutar pakovanja. U paleti dobijamo dvanaest senki s' tim što je samo jedna senka mat a ostale su sedefaste. Pakovanje sadrži 9,6 g proizvoda tako da svaka pojedinačna senka iznosi 0,8 g što i nije tako malo. U paleti dobijamo i jednu četkicu koja je s' jedne strane četkica a s' druge strane aplikator (sunđerčić).
Na pozadini palete ima uputstvo, kako možemo da se našminkamo i koje boje možemo da kombinujemo ukoliko nemamo inspiracije. Ovo mi se jako sviđa jer je odlično za početnike.

Senke su jako lepe i intezivne, u paleti ima samo jedna mat senka mada su po mom mišljenju prva bela i četvrta roze senka iz prve kolone više mat nego sedefaste. Prva kolona senki je nešto manjeg inteziteta dok je druga veoma intezivnija. Savršena paleta senki za sve dnevne potrebe. Veoma lep izbor boja u jednoj paleti s' tim što bih ja volela da ima bar još jednu mat senku. Sada da vidite svočeve.





Sam naziv palete NUDES vam govori da je paleta više za dnevno šminkanje jer senke nisu jake, mada se može koristiti i za neke večernje događaje. Meni su omiljene senke zadnje dve iz prve kolone od kojih je jedna mat i pogodna je za nanošenje iznad pregiba oka i braonkasto-zlatna koja je prelepa. Dos su mi iz druge kolone omiljene prva-boje zlata, peta koja na izgled izgleda malo bordo a u stvari je dosta nežnija sa zlatnim sjajem i šesta koja je meni najomiljenija jeste crna sa sitnim, zlatnim šljokicama. Mislim da sam nju koristila najviše, jako mi se dopada. Obožavam ovu paletu jer je izbor boja predivan i zaista se mogu dosta kombinovati. Ne truse se i ne ostaju u pregibu oka. Ne miču se sa očiju tokom celog dana i daju mi sve ono što očekujem od jedne palete. Zaista se isplati kupiti je. 
Cena palete je 1, 250 RSD ili 10 e i možete je kupiti u DM-u i Lilly drogerijama.
Da li koristite ovu paletu, da li vam se dopada?



9 коментара:

  1. Ej super sto si uradila ovu recenziju ja vec nekoliko nedelja prolazim u Lilly-ju pored ove dve *čini mi se da su dve u kolekciji palete. Na oko mi naravno divno izgledaju ali nikako sa stanem i probam.
    Bas sam htela da te pitam da li su senke slabije pigmentevane, kad eto tvoje rečenice. Da, slažem se da su za dnevniju varijantu, ali nude bije nam svakako trebaju za sve vrste šminkanja. Ako ne koristimo za kapak ispod obrva su obavezne, kao što svi znamo!
    Hvala na recenziji kisss

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iko, super je paletica. Ali ako ti treba senka za ispod obrva onda imaš i bolje intezivnije od ove. Ova bela je malo manjeg inteziteta i kada se stavi izgleda baš prirodno i blago. Preporučujem ti da pogledaš Essence Eyeshadow 01 , ta ti je odlična za to što ti treba. A paleta je dobra naravno, ako ti treba više senki. :) :*

      Избриши
    2. Eto za Essence šminku motam da priznam već dugi znam i iskreno najlepše mi izgleda na oko u Lilly-ju, i sve da kupim, i nikako!!! A tako dobro izgleda ovako, bqs su se potrudili oko izgleda.. sto ja poštujem! Probaću svašta nešto, to je sigurno!

      Избриши
  2. Hvala na recenziji, dopada mi se ova paleta, ima neke super boje koje bih trebala ispobati xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj meni se baš dopadaju boje, super paletica :)

    ОдговориИзбриши