петак, 18. новембар 2016.

Moj Izbor Sa Shein Sajta

Pozdrav, drage moje. Kako sam primetila da vam se dopadaju postovi u kojima vam predstavljam strane sajtove za kupovinu, odlučila sam da vam danas predstavim još jedan kineski sajt, Shein.
Na ovom sajtu pored prelepe garderobe možete kupiti i obuću, nakit, aksesoare kao pribor za šminkanje. Ovo je samo ženski sajt tako da je posvećen samo damama. Dostava sa ovog sajta je besplatna a cene su iste kao i na drugim sajtovima samo je razlika u modelima garderobe. Kakav je kvalitet znaću i pisaću vam kada mi stigne porudžbina a danas biram najlepše sa ovog sajta. :)
Kako je ovo hladan vremenski period, želela sam da vam predstavim garderobu za zimu jer je ona sada najpotrebnija. Prvo što mi se dopalo na ovom sajtu jeste ova prelepa bundica ili džemperčić na šniranje. Boja je skroz lepa i rado bih je nosila tokom cele zime jer mi deluje jako toplo. Više o njoj možete pogledati ovde: ---> Black - White Long Sleeve.

Sada jedan komad odeće koji možete i na proleće da nosite preko kratke majice a to je ovaj ogrtač koji je kao kaputić. Bele je boje sa crnim detaljima. Može se kombinovati uz mnogo toga a može se nositi i preko haljine.
Više o njemu možete pogledati ovde: ---> Binding Drape Collar Faux Leather Cuff Coat.


Ukoliko vam je ipak potrebna jaknica, meni se dopala jedna crna boje. Predivan model koji se sada nosi a više o njoj možete pogledati ovde: ---> Black Boat Neck Oblique Zipper PU Moto Jacket.

I za sam kraj ovog posta želela sam da vam pokažem jednu ogrlicu koja je jako lepa i elegantna. Veoma je povoljna u odnosu na ovakve ogrlice kod nas koje su mnogooo skuplje. Cenu i izbor boja možeze videti ovde: ---> Flower Necklace.

Nadam se da vam se dopao moj izbor kao i ovaj post. Celokupnu ponudu sa Shein sajta možete pogledati ovde: ---> Shein Categories.
A, o kvalitetu garderobe pišem za par dana. :)
Šta vam se najviše sviđa?

2 коментара: