недеља, 20. новембар 2016.

Kupovina Sa Girlmerry Sajta


Pre izvesnog vremena, dobila sam ponudu od kineskog sajta Girlmerry da za njih napišem i objavim jedan post. Vish liste nije bilo, jer sam izabrala jedan predmet, odnosno kombinezon koji mi se najviše dopao. Ovo je ženski sajt za kupovinu, na njemu možete kupiti garderobu a preovladavaju haljine. Paket je stigao u roku od mesec dana kao što su i rekli i bio je jako dobro upakovan.  Dostava sa ovog sajta nije besplatna. Sada da vidite kako izgleda kombinezon koji sam izabrala kod njih a kako kod mene.
Na sajtu izgleda ovako:
 Kod mene ovako:


Kada sam birala kombinezon mislila sam da je platno dosta kvalitetnije, tako mi se činilo na slikama. Međutim, dosta je tanko. Izabrala sam kombinezon veličine M, ali ova veličina bi odgovarala osobama koje nose L. Tako da mi je dosta veći. Pa prilikom kupovine budite dosta pažljive, ne znam da li je to slučaj samo sa kombinezonom ili i sa ostalim stvarima. Uprkos svemu tome, kombinezon je jako lep. Prati liniju tela i ne providi se. Na leđima ima rajfešlus koji se odšnjirava i na taj način se kombinezon obuče. Nemojte mi zameriti što ga nisam zašnjirala skroz, zaista nisam mogla jer čim osetim da me nešto steže uz vrat, imam osećaj da ću da se ugušim. Ono što je moja zamerka ovom sajtu to je ta dostava, ja je nisam platila ali vi ukoliko poručite nešto nećete samo platiti dostavu za sve, kao što je slučaj na ostalim sajtovima, nego ćete platiti dostavu po komadu. Ukoliko je predmet 8 dolara, vi ćete sa dostavom platiti 15 dolara, ukoliko su dva predmeta 15 dolara, sa dostavom ćete platiti 28 dolara. Tako da se baš i ne isplati nama iz drugih zemalja da kupujemo i iskreno se nadam da će poraditi na tome.
Njihovu celokupnu ponudu, možete pogledati ovde: ➞ Girlmerry
Kako vam se dopada kombinezon? Da li ste kupovale sa ovog sajta?

9 коментара:

  1. Jako lijepo izgleda na tebi, steta sto nije malo kvaliterniji.

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Na sajtu izglesa wau...a uzivo-materijal mi izgleda bas ruzno-kad moram tako da se izdrazim...posebno od struka na dole-cak i najobicnije helanke bolje izgledaju 😕

    ОдговориИзбриши
  3. Čini mi se da je i boja drugačija,nego na slici.Lep kombinezon,a i tebi sve divno stoji.

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo kakva si ti mackica! A slatka si mi skroz sa svojim kometarima 😁
    Divno ti stoji, vidi se razlika u kvalitetu, hvala bogu pa makar nije i providan.. Vidi se I razlika između ovih slika i tvog kombinezona. Nije važno što oni naravno preko photoshopa mogu sve nepravilnosti da isprave.
    Meni se svidja kako ti stoji, ja ne bih nosila ovaj materijal jer kao što si rekla i meni se cini kada bih ga zatvorila skroz dq bi mi ledja i vrat pocrvenela. A i to za ptt je glupo baš!
    Ali ti si prava mackica ovde!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, dovoljno mi je samo komentar da pročitam i da odmah znam da je od tebe. Tako pozitivnu i veselu osobu jos nisam upoznala. Hvala ti na svemu od <3! Predivna ženo, čast mi je da te znam i da si mi u prijateljima! Ljubim puno!

      Избриши
    2. Jaoooo hvalaaa divna si!!! Hvala na lepim rečima, i iskreno isti slučaj je i kod mene! Ti si meni divna jedna žena, tj. prava si mlada dama. I meni je zadovoljstvo što znam osobu kao što si ti, i nadam se da ćemo imati prilike i lično da se upoznamo nekad.. 😗😘

      Избриши