недеља, 2. октобар 2016.

Essence Shape Your Face Contouring Palette

Pre izvesnog vremena želela sam da kupim neku paletu za konturisanje lica. Kako danas imamo mnogo proizvođača kozmetike bilo je teško odlučiti se za jednu. Želela sam da bude mala i što jednostavnija paleta. Na internetu sam gledala mnogo njih i šta više htela da poručim jednu, međutim, sasvim slučajno u Lilliy sam primetila ovu paletu koja je imala sve što je meni potrebno a kako volim Essence kozmetiku nisam dugo razmišljala i kupila sam nju.



1, 2, 3 – Savršene konture! ova paleta sadrži sve što je potrebno za oblikovanje kontura lica. mat bronzer vidno senči delove lica dok mat hajlajter ističe tvoje najlepše crte lica. rumenilo suptilnog sjaja pruža svež izgled. <-Izvor.

Essence contouring paleta nam dolazi u providnoj, jako čvrstoj, plastičnoj ambalaži. Na prednjoj strani palete vidimo naziv brenda i naziv proizvoda, dok na poleđini pakovanja možemo videti predlog, kako pravilno koristiti paletu i na koji način konturisati lice, što se meni jako dopada jer tako devojke koje tek počinju da se šminkaju dobiju i savet kako to da učine na pravi način. Paleta je čvrsta, možete je bilo gde poneti, neće se sigurno sama otvoriti. 


 A, sada o proizvodu. Tekstura palete je jako lagana i nežna, gotovo da je ne osećate na licu. Ne izaziva iritacije niti slične reakcije. U paleti dobijamo mat braon konturing za konture lica, beli hajlat da istaknemo sve ono lepo na licu i zlatni, šljokičasti bronzer koji je jedno savršenstvo. Cela paleta je veoma lepo pigmentisana što možete videti na sledećim slikama. U ovoj paleti dobijamo baš sve što nam je potrebno za jedno konturisanje lica i nema potrebe za popravljanjem makeupa. Paleta mi se mnogo dopala i da mogu da biram, ponovo bih je kupila jer stvarno je predivna i rakošna. Konturing senka daje prelep oblik licu, ima jak pigment i lako se nanosi. Hajlajt ima malo blaži pigment u odnosu na bronzer koji jako zavodljivo izgleda na našem licu, a čestice i šljokice su toliko sitne da se stapaju sa licem i na suncu formiraju prelep film.
Meni je mnogo žao što ne mogu lepo da vam slikam da vidite kakva zaista jeste, loša mi je kamera pa ne  može da prikaže koliko je zaista lepša uživo..

U paleti dobijamo 14 g proizvoda i njegova cena je 549, 00 RSD ili 4, 40 e.
Možete je nabaviti u Lilly, DM-u,  ili putem internet web sajta Essence Cosmetics.

Da li ste koristile ovu paletu? Čime vi konturišete lice?

2 коментара: