четвртак, 6. јул 2017.

Mini Fashion Haul From Rosegal Site

 Zdravo društvo, pričamo danas o drugom delu paketa sa Rosegal sajta čija dostava je besplatna a garderoba veoma povoljna..
Kao što vidite u sred leta poručila sam jaknicu, ali to nikako nije slučajno jer je upravo sada na velikom sniženju i možete je naći po veoma povoljnoj ceni. Naravno ima je i u drugim bojama a meni se dopala jer je iz dva dela. Na donjem delu jaknice nalazi se šnjir pomoću kog skidamo jedan deo  je, pa je možemo nositi i za vreme hladnijih letnjih dana. Naravno, i pantalone su sa ovog sajta ali prvo da vidite slike. :)





Jaknica je jako lepa i veoma mi se dopada, mislim da ću je najčešće nositi bez nastavka koji se u donjem delu zašnjirava jer mi se tako najviše dopada. Veličina je srazmerna našoj i  mislim da za za ovaj novac ne možete naći ovakvu jaknicu kod nas. Što se tiče pantalona i njima sam prezadovoljna. Savršeno su rastegljive i udobne i baš često ih nosim, možete ih nositi i tokom zime jer materijal nije onako tanak. Mogu se kombinovati uz mnogo toga a i cena im je povoljna. Naravno, i njih možete naći u drugim bojama. 

Jaknicu možete pogledati ovde:  Stylish Turn-down Collar Long Sleeve Zipper Rivet Decoration PU Leather Women Jacket - Khak.
Da vidite više modela jaknica možete ovde: View more.

Pantalone možete pogledati ovde:  Pocket Design Skinny Cigarette Pants - Deep Green.
Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Rosegal.

2 коментара:

  1. Outfit je predivan, a jaknica je pravo moćna. Sviđa mi se što se može skinuti donji dio pa da se nosi i kao kraća.

    ОдговориИзбриши