уторак, 18. јул 2017.

Moj Šminkeraj Blog: Letnje Nagrađivanje 2017


Čekajući da mi stigne jedan deo paketa iz Kine odlučila sam da vas nagradim, leto je i vreme je da poklon stigne jednoj od vas. Kako paket još uvek nije stigao, odlučila sam da ovo nagrađivanje organizujem sada, a ako odziv bude3 veliki posle njega uslediće još jedno sa nagradom koja će do tada stići.

PRAVILA:


1. Lajkujte moju stranicu Moj Šminkeraj Blog, (https://www.facebook.com/mojsminkeraj1/?ref=bookmarks).

2. Zapratite me na blogu kao čitalac,

3. Zapratite me na instagramu: Moj Šminkeraj, (https://www.instagram.com/moj_sminkeraj_blog/),

4. Podelite ovu objavu pod opcijom JAVNO/PUBLIC na svom profilu i u opiszu objave pozvati drugarice da se pridruže. 

5. U komentaru ovog posta napišite da ste to uradile i pod kojim imenom me pratite na društvenim mrežama.

Ko nema instagram, neka ispoštuje ostale korake. Naravno, možete se i na instagramu prijaviti za nagrađivanje i povećati svoje šanse. Dobitnik će biti izvučen tako što će se sabrati svi komentari i izvući putem programa. Vredi za Srbiju.

Nagradna traje do 01.08.2017. Dostava nagrade moja. Srećno svima!

Nagrađivanje je završeno, srećna dobitnica je Slađana Marjanović. Čestitam SLađani a uskoro počinje nagrađivanje na facebook stranici. 

18 коментара:

  1. Pratim na insta :@anamarinkovic93
    Predivna nagrada...������

    ОдговориИзбриши
  2. Uradila
    Facebook: Aleksandra Caca Radivojev
    Instagram: allexissr

    ОдговориИзбриши
  3. Uradila sam sve, fb i blog pratim kao Sladjana Marjanovic, a ig @sladjaok ♡

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na prilici, podelila sam na fb. :) pratim te na ig- sanja.1110

    ОдговориИзбриши
  5. Super nagrada @danijela.perisic instagram 😁

    ОдговориИзбриши
  6. Fb Dragica Vukomanovic (cirilicno)
    Ig @dragce86
    Blog Dragica Vukomanovic

    ОдговориИзбриши
  7. Uradila
    Instagram:@natasa_lucija
    Fb:Natasa Lucija

    ОдговориИзбриши
  8. Uradila, na FB Tamara Sibic, na instagramu tamarasibic, citalac bloga Tamara Sibic :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман19. 7. 2017. 04:04:00

    Uradila, fb JOKA VUKOMANOVIC, blog isto :)

    ОдговориИзбриши
  10. na blogu Tanja Ristivojevic,na I.G tatjanaristivojevic,na F.B Tatjana Ristivojevic,ekstra

    ОдговориИзбриши
  11. instagram nemam fb Katarina Kecic Nikolic i blog isto

    ОдговориИзбриши
  12. Ig nemam,na blogu i fb pratim na ime Dragana Blagojevic

    ОдговориИзбриши
  13. Ig nemam,na fb i blogu pratim na ime Dragana Blagojevic

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман22. 7. 2017. 09:22:00

    Pratim na fb i blogu na ime Tea Blagojevic,instagram nemam

    ОдговориИзбриши
  15. Uradila sam sve,na instagramu te pratim kao tarjana8339,na fb Tatjana Petrovic

    ОдговориИзбриши