понедељак, 3. јул 2017.

Paleta senki za oči ELIXIR Satin 24/1 - Kozmetika i Parfemi

Kvalitetne senke za oči su moja druga ljubav, prva su ruževi bez kojih ne mogu da zamislim ni dan a posle njih senke koje ispunjavaju sva moja očekivanja. Danas govorimo o upravo takvoj paleti koju nam donosi brend Elixir.
Samo pakovanje palete govori da se radi o jako kvalitetnom proizvodu, u paleti dobijamo 24 senke dok je ambalaža palete veoma lapa i luksuzna, bele je boje a u unutrašnjosti poklopca dobojamo čak i ogledalo. To je veoma veliki plus od mene jer volim palete koje poseduju i ogledalo, praktičnije su za korišćenje, odnosno nanošenje senki. Pored ogledala dobićete i dva aplikatora, pa ukoliko ne posedujete četkice koristeći njih možete naneti senke. Ono što sam zaboravila da kažem, jeste da nam paleta dolazi u kartonskoj kutiji a kada otvorimo samu paletu preko senki možemo ugledati i providni celofan, o svemu su zaista vodili računa. Senke ne sadrže parabene i sve nijanse su izuzetno pigmentovane.


Kako sam ranije uglavnom kupovala senke sa matt efektom, ova paleta je bila pravo otkiće za mene. Senku su veoma kremaste i lako se nanose, sve su sedefaste i šljokičaste pa podsećaju na popularne gliter senke koje koriste profesionalni šminkeri. Koristila sam ih kako sa podloom za senku tako i bez nje, razlika je veoma mala u vidu inteziteta senki ali ako govorimo o trajnosti senki na očima tu nema nikakve razlike. Ne ostaju u pregibu oka i ne preslkavaju se na gornje kapke. Veoma su intezivne, mnogo su bolje od nekih paleta dosta popularnijih brendova i to je ono zbog čega mnogo volim Elixir i Ingrid kozmetiku, zagarantovan kvalitet a cene pristupačne svima.

Veoma lepo se blendaju i stapaju sa očima, pogodne su kako za dnevno tako i za večernje šminkanje jer imaju veliki spektar boja, od nežnijih ka tamnijim tonovima izbor je više nego pelep a kombinacije senki beskonačne. Na vama je samo da se prepustite mašti i igrate sa njima na način koji najviše volite. Veoma minimalno se truse prilikom šminkanja, ništa više od senki koje koriim od ranije.

Veoma su postojane, meni su sa korišćenjem podloge stajale punih 16h na očima, verujem da bi stajale i duže ali nije bilo potrebe za tim i morala sam ih skiniti. Kada govorimo o skidanju i tu imaju veliki plus od mene, veoma lako se skidaju micelarnom vodom ili vlažnim maramicama a da pri tom ne prave dodatne mrlje oko očiju. Savršena paleta kako za one koji tek počinju da se šminkaju tako i za one koji imaju dosta iskustva i koji se šminkaju svakodnevno. 

(Random izbor svočeva, levo sa podlogom - desno bez podloge).

Verujem da je svima nama cilj da za manji novac dobijemo više kvaitetnih boja u jednoj paleti, a to je baš ono što vam ova paleta pruža. Pa, ukoliko ste u potrazi za senkama, imate moju toplu preporuku za ovu više nego prelepu paletu.

Cena palete je samo 850, 00 RSD i možete je nabaviti na sajtu Kozmetika&Parfemi.

3 коментара: