субота, 22. јул 2017.

Online Shopping: Beautiful Pink Dress

Verujem da će mnoge od vas pomisliti, do kada ću pisati više o haljinama ali kada se nesto voli tome nema kraja. Danas vam predstavljam nude haljinu sa Rosegal sajta, a više nude haljina možete pogledati ovde: Nude Dress . Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje.
Stigla je jako brzo, dobro upakovana i bez dodatnih troškova carine. Veličina je M i srazmerna je našoj veličini. Volim roze boju na drugima da vidim, ali osim roze noktiju sve ostalo izbegavam.
Medjutim, ova haljina mi se jako dopala i zbog toga sam se odlučila da je kupim. Na meni izgleda ovako:








Haljina je veoma  lepa, može se nositi i za neke posebne prilike i za duge šetnje po gradu. Sve je stvar ukusa i toga kako ćete je ukombinovati. Prati liniju tela i veličina je indetična našoj veličini, na meni možete videti haljinu veličine M i da je kao šivena po mojoj meri. Ogrlica je jedno savršenstvo, predivna je i baš za posebne prilike, ali sam ja iskoriila priliku da je slikam uz ovu haljinu. Nije skupa uopšte, svega oko 300 dinara. Čvrsta je pa nema straha da će se brzo polomiti ili oštetiti. Jako sam zadovoljna ovom kupovinom, mislim da je jedna od najlepših i jako mi se dopada. Rosegal je postao moj omiljeni sajt za kupovinu jer su im stvari jako kvalitetne, brzo stignu na našu adresu a pored toga imamo i besplatnu dostavu.

Ukoliko budete kupovali na Rosegal sajtu, pri kupovini iskoristite ovaj kod ,,  RGEN'' i ostvaroćete 10% popusta na celu porudžbinu.

Haljinu možete videti ovde V-Neck Ruched Glitter Cocktail Prom Dress.
Ogrlicu možete videti ovde Diamante Geometric Pendant Hollow Necklace.
Celokupnu ponudu sajta možete pogledati ovde: Rosegal.


17 коментара:

  1. Veoma interesantna i lepa kombinacija. Haljina ti odlicno stoji. Sjajan post Ceco

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  2. you look stunning in this dress.

    Nice blog- I am your new follower :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Kako ti dobro stoji haljina <3 bas si macka :*

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina je predivna, još kako ti odlično stojii!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Divna haljina! Jako mi se dopada boja, a pored svega ti i super stoji :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična haljina ❤ https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ОдговориИзбриши
  7. nice dress! :) anyway, sure dear! let's follow for follow but will you please do it first then let me know when you're done and i'll surely do the same. i just want to make sure. thanks! :)

    http://www.raellarina.net

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post draga, jako mi se dopada :)<3
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. thanks for following - follow you back now.

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  10. Great dress. You look beautiful in it. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши