уторак, 18. децембар 2018.

Decembarski Noviteti - 2019


Kako dugo nismo pisali o novitetima, pravo je vreme za jedan takav post. Zadnjih dana sam dosta kupovala kozmetiku za negu tela, kako bih bila mirna jedan određeni period jer po ovakvom vremenu izbegavam da izlazim iz kuće, mada u mom stanju to i nije baš preporučljivo jer je sezona gripa uveliko počela. Našlo se tu i nešto šminke kao i jedan paket kozmetike od kompanije Obradović, vama poznati kao Kozmetika i Parfemi.
Pa da vidimo šta se to nalazi u novitetima i o kojim proizvidima ćete čitati uskoro. 😉


Kao što sam pomenula od kompanije Kozmetika i Parfemi RS dobila sam jedan paketić šminke u kom' se nalaze zaista zanimljivi i kvalitetni kozmetički proizvodi koji su pristupačni za sve vas. Reč je Ingrid kozmetici a uskoro očekujte i recenzije ovih noviteta. Na njihovom sajtu možete pogledati celokupnu ponudu i videti da imaju zaista mnogo novih proizvoda, vrednih pažnje. Na online porudzbine u iznosu od preko 1000 dinara ostvarujete pravo na besplatnu dostavu na vašu kućnu adresu. Šminka koju sam ja dobila izgleda ovako i u pitanju su sledeći proizvodi:

  • Podloga za šminku Ingrid Smoothing & Mattifying,
  • Korektor Ingrid Ideal Skin,
  • Ingrid IdealLumi tečni puder,
  • Paleta Za konturisanje lica Ingrid Ideal Face Contouring,
  • Matt ruž Ingrid Wonder matt.

Kad smo već kod šminke, na redu su proizvodi koje sam ja birala ovih dana. Kako sam u potrazi za idealnim puderom uglavnom sam njih kupovala, tu su se našli sledeći proizvodi:

Sve ove proizvode možete nabaviti u Lilly drogerijama i DM-marketima. Iskreno se nadam da ću na njihovim policama uskoro ugledati i proizvode brenda Kozmetika i Parfemi.

Kako za vreme zime imam problema sa izrazito suvom kožom, svake zime se vraćam proverenim proizvodima i brendu čije proizvode od ranije koristim.

Čuvena Pavlovićeva mast  mi uveliko pomaže kod problema sa suvim tabanima, sklonim listanju i perutanju.

Ziaja Srbija kremu koristim za lice, svako veče pre spavanja i savršeno odgovara mojoj koži.

Dok Becutan kremu uglavnom koristim za negu ruku i redovno joj se vraćam, a kako uskoro stiže bebac još više ćemo se družiti.

Pošto već pričamobo nezi tela, u trudnoći koristim samo dva proverena mleka za telo a to su Nivea i Dove. Veoma su kremasta, lepo mirišu i sjajno hidriraju i neguju kožu, pa se nadamo da zahvaljujući njima do strija neće doći.

Na poklon sam ovih dana dobila Malizia i Fa dezodoranse, nešto ću ostaviti sebi a nešto vas čeka u narednom nagrađivanju. 
I za sam kraj ostaje da vam pokažem Palmolive i Fa kupke i gelove za tuširanje koji veoma lepo i čarobno mirišu kao i tečni sapun za ruke koji redovno kupujem već neko vreme. Parfeme sam zaboravila da vam uslikam, ali predstaviću ih u nekim od narednih postova. 



Da li vam se dopada moja kupovina i ukoliko ste probale neke od ovih proizvoda, kakvi su vaši utisci? Slobodno mi ostavite i komentare o čemu bi prvo volele da čitate kako bih znala šta prvo da vam predstavim. :) 

5 коментара:

  1. Divni noviteti :) baš se radujem što uskoro stiže bebica <3 za strije probaj Šaljić, Jemelop E ili Babylove ulje iz Dm-a. Mnoge žene je spasilo od strija. :*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. 12. 2018. 01:38:00

    Sjajni noviteti, mene zanima posebno Ingrid puder i baza jer uskoro planiram da ih kupim. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23. 12. 2018. 01:39:00

    Nivea je moj dugogodišnji prijatelj, radujem se recenzijama o šminci.

    ОдговориИзбриши