петак, 28. децембар 2018.

Moj Šminkeraj: Ingrid IdeaLUMI Nude tečni puder

Kao što ste mogle pročitati u prethodnim postovima, ovih dana sam probala dosta tečnih pudera jer mi u zadnje vreme retko koji puder odgovara a među njima našao se i Ingrid IdeaLUMI Nude, koji me blago rečeno oduševio.

Puder nam dolazi u veoma lepoj, staklenoj bočici od 30 ml a automatska pumpica će vam omogućiti da istisnete taman onoliko proizvoda koliko vam je potrebno. U svom sastavu sadrži anti-age hijaluronsku kiselinu koja će vašoj koži obezbediti hidrataciju i elastičnost, betain koji stimuliše proizvodnju kolagena kao i zaštitni faktor SPF10 koji štiti vašu kožu od štetih UV zraka.
Vi ga možete nabaviti u pet različitih nijansi koje su neutralnog podtona a nijansa koju sam ja izabrala jeste  201 Nude.
Ingrid IdeaLUMI nude tečni puder je idealan puder kako za dnevne tako i za večernje prilike. Veoma ja lagan, nema osećaja zatezanja kože niti mi je izazvao neke neželjene pojave, čak ni mojoj masnoj T-zoni nije smetao. Veoma je kremast, lako se razmazuje i veoma brzo stapa sa kožom. Veoma dobro ujednačava ten kože i mogu reći da ima srednju ka jakoj pokrivenosti, veće bubuljice i nepravilnosti neće moći u potpunosti  da sakrije ali se bez problema može nadograditi. 
Možete ga koristiti uz pomoć četkice, beauty blendera kao i prstima - nisam primetila nikakvu razliku u nanošenju.
Ono zbog čega mi se ovaj puder najviše dopao jeste što na licu izgleda potpuno prirodno, ne stvara efekat maske i ne pravi ''mrlje'' na licu. Koristim ga samostalno, bez setovanja i traje mi sve do momenta dok ne poželim da ga skinem. Ne uvlači se u pore, solidno pokriva i veće podočnjake, koža može da diše i kada ga nanesem imam osećaj da mi je lice hidrirano kao da sam stavila kremu za lice. 
Ovo je zaista jedan od retkih pudera koji je ispunio sva moja očekivanja i u potpunosti prija mojoj koži.
Cena ovog proizvoda je svega 735,00 dinara i smatram da je mnogo bolji od mnogih drogerijskih pudera koje sam prethodih dana probala.
Ukoliko ste u potrazi za ovakvim puderom, imate moje tople preporuke za IdeaLmi NUDE puder. Možete ga nabaviti putem online prodavnice Kozmetika i Parfemi, kao  i u bolje snabdevenim parfimerijama. 

Da li ste koristile ovaj puder i kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар