субота, 8. децембар 2018.

New Year Shopping - Banggod Site


Pozdrav, drage dame. Novogodišnji praznici nam se uveliko bliže i ja sam na vreme počela da se pripremam za njih. Ovaj put sam kupila par sitnica sa Banggod sajta i evo za šta sam se ovaj put opredelila.
Kako se praznici bliže, nisam odelela ukrasima za jelku i dekoraciju kuće. Volim da kupujem ukrase sa kineskih sajtova jer me svaki put kada stignu na kućnu adresu iznova i iznova oduševe. Pored toga su i jako povoljniji u odnosu na cene ukrasa kod nas a ja sam se opredelila za sledeće:

Velika crvena, šljokičava mašna krasiće vrh moje jelke ove godine, veoma je lepa i većih je dimenzija. Možete je na sajtu pogledati ovde:  Spring Onions Powder Red Bowknot Christmas Decoration Supplies.


Mali virvirak krasiće podnožje moje jelke, a uskoro će mu se pridružiti i cela družina. Na sajtu ga možete pogledati ovde:  Snowman Bear Elk Ornament Christmas Classical Tree Decoration Home Decor


Paketić koji me iskreno oduševio sastoji se od čak 43 ukrasa za jelku. Stigao je kao mali paketić a unutra svašta nešto, jako me je obradovao i zaista za svega 2,5 dolara dobijate sve ovo. Zbog toga i volim ovaj sajt, jer mnogo toga lepog a korisnog može da se kupi za mali novac. Na sajtu ga možete pogledati ovde: 



To bi bilo to što se tiče novogodišnje dekoracije, a ja sam kupila još jedan predmet a to su kese za dekorisanje torti i kolača sa metalnim nastavcima za ukrašavanje. Veoma korisna stvar koja uveliko pomaže svakoj domaćici u pripremanju slatke trpeze. Na sajtu možete pogledati ovde: 16Pcs Fondant Cake Decorating Icing Piping Nozzles Tips Set Sugarcraft




To bi bilo sve što se tiče ove kupovine, o čemu bi volele da vidite utiske u narednoj kupovini i kakva su vaša iskustva što se tiče Banggod sajta?

2 коментара:

  1. Iskreno nisam kupovala preko tog sajta, ali stvarcice bas deluju zanimljive, ali moje licno iskustvo u kupovini preko interneta za sada nije lose

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши