среда, 5. децембар 2018.

Moj Šminkeraj: Essence I Love Colour Intensifying Baza Za Senku


Nastavljam da vam pišem o novitetima kod mene i danas vam prenosim utiske o proizvodu koji bi svaka dama trebala da ima ukoliko voli često da se šminka i da joj makeup na očima traje duže, kao što je licu neophodna dobra priprema pre nanošenja tečnog pudera tako je i očima potrebna baza ili podloga za senku. Proizvod koji sam ovaj put probala jeste Essence Cosmetics I love colour intesifying baza za senku.

Proizvođač o prozvodu kaže:,, I love colour intensifying eyeshadow base, boja koja pomiče granice, koristiti kao prajmer, baza čini svaku senku za oči još lepšom, intenzivnijom, trajnijom, kremaste teksture koja se neće nastaniti u naborima očiju. ''

Mislim da mnoge od vas još uvek ne znaju namenu ovog proizvoda, pa ga iz tog razloga i ne korste. Često me devojke pitaju kako to da mi senka izgleda ''jače'' nego na njihovim kapcima ili kako to da mi makeup traje celo vreme na očima a da se ne razmaže, trik je upravo u ovom proizvodu. Baza za senku služi kao podloga za nanošenje senke na oči. Baza čini da vam boja na kapcima bude ujednačena, prekriva nedostatke i omogućava da se senka ravnomerno nanese. Takođe ima bitnu ulogu jer čini da senka na kapcima traje duže i izgleda znato intezivnije.

Kako mi je prethodna baza za senku pri kraju, ovaj put sam odlučila da probam Essence podlogu za senku jer sam zadovoljna njihovim kvalitetom a simpatična ambalaža proizvoda je još jedan razlog za kupovinu. 
Samo pakvanje Essence podloge za senku nam dolazi u staklenom, lepo dizajniranom pakovanju u kome dobijamo 4ml proizvoda. Pakovanje je veoma praktično jer ima sunđerasti aplikator pomoću kog lako nanosimo proizvod na oči, a nakon toga jagodcama prstiju nežno utapkamo na kapke.Tekstura baze je poput korektora i veoma lako se nanosi. 

Kako u zimskom peridu imam problem sa tamnim kapcima i podočnjacima ova baza mi jako pomaže u tome, koristim je čak i kao podlogu za korektor. Lagana je, nemam osećaj teških kapaka i nije i izazvala nikakve iritacije. Što se tiče nanošenja senke, pomoću ovog proizvoda ona izgleda znatno lepše. Sjajno se ujednačava i mnogo lakše blenda. Zahvaljujući Essence bazi senka izgleda znatno intezivnije i makeup duže traje. Nije mi se skupljala u naborima niti je previše masna, na kapcima izgleda potpuno prirodno i za ovu cenu dobijate proizvod koji vredi dosta više. 

Cena ove podloge je 360,00 RSD i možete je nabaviti u Lilly i DM prodajnim objektima.

Da li koristite podloge za senke i koja se po vama pokazala najbolje?

4 коментара: