четвртак, 27. децембар 2018.

Manzara Fashion - Prelepe Jakne za Svaku Priliku



Kako sam ranije imala prliku da kupujem i steknem iskustvo kupovine sa Hrvatskog sajta Manzara Fashion, moram vam reći da sam istom kupovinom oduševljena. Zato vam u nastavku predstavljam njihove  prelepe jakne.


Ukoliko ste zaboravile ili propustile post o ovom sajtu, podsetiću vas čime se bavi ovaj sajt. Ovo je online shop koji se bavi internet prodajom odeće, obuće i modnih dodataka kako se bave prodajom u Hrvatskoj tako isto šalju i u sve susedne zemlje a dostava je besplatna za sve porudzbine čiji iznos je veći od 290 kn. Znam da i dalje ima onih žena koje su sumnjičave kada je online kupovina u pitanju ali ovo je zaista prodavnica od poverenja. 

Prethodna porudzbina mi je stigla za samo deset dana od dana poručivanja, jako dobro zapakovana a o kvalitetu predmeta je suvišno i govoriti. Kvalitet je zaista više nego odličan a kako sam počela da se pripremam za hladnije dane, razgledajući njihovu ponudu videh da imaju prelepu kolekciju ženskih jakni. Zbog toga sam odlučila da vam predstavim zimske jakne koje su mi se najviše dopale jer mislim da bi bile simpatične i vama. Statistika kaže da svaka žena u svom ormaru ima u proseku tri jakne, moj broj je dosta veći ako računamo i jakne za prelazni period. Kao što se često dešava mojim drugaricama tako i meni uvek fali baš ta, ili nemamo tu boju, ili nemamo takvo krzno, ili tu dužinu... Uvek nam je neki detalj presudan u kupovini. Zato ću vam sada predstaviti svoje favorite sa ovog sajta u nadi da će se dopasti i vama. 

Prva na redu koja mi se dopada jeste prelepa, zelena parka sa roze krznom na kapuljači. Veoma je lepa, moderna, prati modni trend kako prošle tako i ove sezone. Možete je nositi kako uz neke elegantnije kombinacije tako i na sportske patike. Savršena jakna za mlađu populaciju. 

Crvena, kraća jakna elegantna i prefinjena. Idealna jakna kako za prelazni period tako i za hladnije dane i nas koji više ovakve jakne preferiramo. Ukrašena je prelepim, bogatim krznom koji joj daje posebnu čar a ujedno i veoma dobro greje kada je to potrebno. 


Sledeća koja mi se dopala jeste predivna crna jakna, postavljena zlatno bež krznom. Deluje veoma toplo i za zimu je kao stvorena. Ako bih birala verovatno bih izabrala nju jer sam sigurna da uz nju nema zime. 

Prelepa nežno roze jakna je takođe odličan izbor, cela je postavljena krznom pa je izuzetno topla. Sama boja jakne je nesvakidašnja ali isto toliko prelepa. Može se nositi uz neke elegantne kombinacije. 

Crna kraća jakna, prati liniju tela i kao stvorena je za prelazni period i dane kada nema velike hladnoće i padavina. Volim ovakve jakne jer se mogu nositi kako danju tako i za večernje prilike. Smatram da bi svaka žena trebala da ima jednu ovakvu ili sličnu jaknu u svom ormaru. 

Nadam sa da vam se dopao moj izbor i prelepe jakne sa Manzara sajta kao i da ćete uživati u kupovini.

Нема коментара:

Постави коментар