петак, 4. јануар 2019.

Moj Šminkeraj: Makeup Revolution - I love Makeup Geek

Kako mi dugo vremena tražite recenziju Makup Revolution I love Makeup Geek palete senki za oči, konačno sam našla vremena da vam pišem o njoj.

Paleta senki nam dolazi u prelepoj, plastičnoj ambalaži koja je crne boje i u njoj dobijamo čak trideset šest prelepih nijansi od kojih su 32 šljokičave i svega četiri matt senke. Radi se o limitiranoj seriji ove palete i njena cena je bila oko 1500 RSD

Senke su jako lepe i veoma postojane, mogu stajati i do 18h na kapcima a da ne izblede ili se razmažu. Minimalno se truse i veoma su lake za nanošenje. Ukoliko uz senke koristite i bazu za senku, pigmentacija je znatno jača. Ne preslikavaju se na gornjim kapcima, čak ni meni koja imam spuštene kapke. Nisu teške za oči i nisu mi izazvale nikakvu iritaciju. 
Ono što bih ja promenila kod ove palete jeste to što bih ubacila više matt senki. Kako u radnji nije bilo testera ove palete mogu slobodno da kažem da sam je kupila na ''neviđeno'', i ako me pitate da li bih je ponovo kupila odgovor bi bio ne. Razlog zbog kog je ne bih kupila je taj što se u paleti nalazi mnogo boja koje ja nikada neću koristiti, ali kako sam bila u žurbi i nisam imala dovoljno vremena da razmišljam o kupovini tako da sam je kupila na brzinu. 
Paleta je sjajna ukoliko se bavite profesionalnim šminkanjem ili volite svakodnevno da eksperimentišete sa bojama, ali ukoliko želite da je koristite za svakodnevne potrebe šminkanja ili za posao, ovaj proizvod nije za vas. 


Ovu paletu možete nabaviti u Alexandar prodavicama kao i poručiti putem njihovog online sajta za kupovinu.

Kako vam se dopada i da li bi ste je kupili?

2 коментара: