среда, 23. јануар 2019.

Moj Šminkeraj: Essence Cosmetics - Fresh & Fit tečni puder recenzija

Kako sam u zadnje vreme probala dosta tečnih pudera, vreme je da vam polako preesem svoje utiske o njima. Jedan od njih je i Essence Cosmetics Fresh & Fit Awake tečni puder o kom vam danas pričam.


,,Obogaćen kompleksom vitamina i brusnicom, tečni puder "budi" kožu i daje joj zdrav izgled. osetljivi pigmenti koji reflektuju svetlost obezbeđuju glatku kožu sa dodirom svežine''. 
Kod nas ga možete nabaviti u tri nijanse, što se meni jako dopada jer se nećete mnogo mučiti pri izboru iste, nijansa koju sam ja izabrala jeste 20 fresh nude a dostupne su i svetlija 10 fresh ivory i tamnija 30 fresh honey.
Godinama koristim Essence kozmetiku i pravo je čudo što do sada nisam probala njihov ni jedan tečni puder, kako sam veoma zadovoljna njenim kvalitetom kao i pristupačnim cenama, u potrazi za tečnim puderom na polici  Lilly drogerije ugledah ovu prelepu, luksuznu bočicu i to me privuklo da ga kupim. 
Proizvod nam dolazi u staklenoj bočici od 30ml, veoma lepo dizajniranoj. Ima automatsku pumpicu koja je veoma praktična i koja će vam omogućiti da istisnete taman onoliko proizvoda koliko vam je potrebno. Meni su potrebne dve pumpice kako bih nanela puder na celo lice i deo vrata, veoma sporo se troši pa će vas služiti duži vremeski period.
Puder je veoma lagan za lice, ima jako blag miris poput kreme za lice a takav osećaj ostavlja i na koži. Srednje je gustine i jako lako se nanosi, ja ga uglavnom nanosim četkicom za šminjanje. Savršeno ujednčava ten ali kada govorimo o pokrivenosti, ima neku srednju pokrivenost pa smatram da mu je to jedina mala zamerka koju sam mu pronašla. Ukoliko imate bubuljice bilo preporučljivo na tim mestima naneti ga u još jednom sloju, ili koristiti korektor u boji kože. Veoma je postojan i na licu mi je trajao čak i više od 12h, a da se nije razmazao (u zimskom periodu). Ima žućkast podton ali se to ne primećuje toliko kada se nanese na kožu. Veoma mi se dopada što je jako lagan, pa uopšte nemam osećaj da imam puder na licu - obožavam ovakve pudere koji nisu teški i koji omogućuju koži da diše.
Smatram da je ovo odličan puder za sve dnevne varjante šminkanja, posao, kupovina, izlazak u grad dok bih za neke malo svečanje potrebe koristila puder sa malo jačom pokrivenošću. 
Cena je super u odnosu na kvalitet i u Lilly drogerima ga možete naći po ceni od 680,00 RSD

Da li ste ga koristile i kakvi su vaši utisci?



2 коментара: