четвртак, 17. јануар 2019.

Online Shoping - Dresslily site 2019




Znate da često pričam o online kupovini i da uživam da kupujem iz fotelje. Nama trudnicama je to veliko olakšanje, danas vam predstavljam šta mi je stiglo sa Dresslily sajta.

U ovoj kupovini sam poručila jedne četkice za šminkanje kako bih obnovila svoju kolekciju i one koje su promenile oblik zamenila drugim. Dlaka je veoma meka i nežna, nije mi opadala nakon pranja i veoma su praktične za upotrebu. U setu dobijate dvadeset komada četkica i koštale su svega oko oko 10$. Dakle komad izađe manje od pedeset dinara što je veoma povoljno. Možete ih pogledati ovde: 20Pcs High Quality Zircon Pattern Ultra Soft Makeup Brush Set.


Pored četkica poručila sam i dva seta sitnih minđušica u boji zlata. Kako imam dosta rupica na ušima a minđuše gubim kao gumice za kosu, želela sam da se obezbedim na vreme. Veoma su lepe, mogu se nositi svakodnevno a idelne su i kao poklon nekome za predstojeće praznike. Cena je bila oko 3$. Na sajtu ih možete videti ovde:  Circle Shape Aritificial Crystal Earrings Set.
   
Kako vam se dopada ova kupobina i kakvi su vaši utisci o ovom sajtu?! 

1 коментар: