субота, 26. јануар 2019.

Moj Šminkeraj: Favoriti 2018-te godine.


Zdravo lepotice, nadam se da uživate u ovom nedeljnom danu i da ćete ga iskoristiti što je bolje moguće, s' obzirom na to da se ovaj sneg ne šali, danas vam predstavljam favorite 2018-te godine tako da smestite se udobno i pogledajte zašto su se baš ovi proizvodi našli tu.

Prvo što želim da izdvojim i da vam predstavim jesu Ingrid kozmetika proizvodi, neke od njih sam koristila tokom cele godine i zato se i nalaze u ovom postu a neke od njih sam otkrila na samom kraju godine pa sada ne želim ni dan da budem bez njih. 
  • Ingrid podloga za senku, jako kvalitetna i kremasta, lako se nanosi i trajanje senke zahvaljujući njoj traje na očima koliko god nam je potrebno, vidite da je skoro i nema, recenziju imate na blogu.
  • Ingrid HD Beauty Innovation puder odnosno hajlajter je toliko lep da ga možete koristiti kako zimi tako i za vreme leta. Sitne čestice u vidu šljokica daju poseban sjaj vašem licu, na blogu možete čitati i o njemu.
  • Ingrid IdeaLumi Nude tečni puder sam otkrila na samom kraju godine i za mene je on pravo otkriće. Toliko prirodno deluje na licu, odlično prekriva, savršeno se stapa sa bojom kože i u svemu mi odgovara. Konačno sam pronašla onaj pravi i pravu nijansu, takođe i o njemu možete čitati na blogu.
  • I još jedan proizvod Ingrid kozmetike koji sam na samom kraju godine otkrila jeste Ingrid Makeup Baza za šminkanje - Smmoothing & Mattifying. O njoj vam nisam pisala ali očekujte utiske u sledećem postu.
  • Ruževi koje sam najviše koristila prethodne godine jesu Golden Rose matt tečni ruževi - nijanse 10 i 23. Prelepe su i jeste da su malo jači tonovi,  ja sam ih koristila za svaku priliku. 
  • Tu su i dva Essence dugotrajna ruža u nijansama 25 i 20, koje sam takođe skoro potrošila i koje obožavam. 
  • Kako obožavam šljokice moram istaći da ovaj Llums Marbellized  bronzer koristim toliko dugo i da ga je ne moguće potrošiti. Prelep je kako tokom zime da da tu toplinu licu tako i tokom leta da pruži preplanuli ten. Obožavam ovaj proizvod, koristim ga dosta često i zato zaslužuje da bude favorit.
  • Što se tiče Llums kozmetike tu je i ovaj tečni korektor koji dosta često koristim i čija nijansa i tekstura mi savršeno odgovaraju.
  • Balea kremu za lice koristim već drugu tubicu, odlična je i rado je svima preporučujem. 
  • Što se tiče senki za oči zaista ih imam mnogo, neke su dosta jeftine neke znatno skuplje, razlike u kvalitetu ima dosta ali ja bih izdvojila onu koju sam najviše koristila  tokom prethodne godine, Esence All About Nude. Mislim da zaslužuje da se nađe u ovom postu i jako mi je žao što ovih paleta više nema da se kupi a jako su kvalitetne. Recenziju o njoj imate na blogu.
  • Tu je i Maybelin Collosal Big Shot maskara koju obožavam i koja je više nego kvalitetna. Moje trepavice vole samo nju da koriste. 🙂 Recenziju o njoj imate takodje na blogu.
  • Tu su i parfemi koje sam najviše koristila, čije mirisne note mi najviše prijaju i odgovaraju. Jako su lepi i postojani, možete ih nabaviti u DM- Marketima.
Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

1 коментар: