среда, 9. јануар 2019.

Rosegal site - Deals Sale


Drage moje šminkoholičarke, vreme je za jedan fashion post. Danas vam predstavljam šta sam kupila sa Rosegal sajta putem online kupovine. Trenutno je na ovom sajtu i veliko sniženje a predmete na sniženju možete videti ovde: Deals Sale.
Porudzbina sa Rosegal sajta mi je stigla u dogovorenom ruku, iz dva dela. Sve je bilo jako dobro zapakovano i dodatnih troškova carine nije bilo. Kvalitet je do sada bio više nego odličan a ovaj put sam poručila par veoma zanimljivih predmeta.

Ono što me najviše obradovalo i čemu sam se najviše iznenadila jeste prelepa sportska torba, koju jedva čekam da nosim. Velika je pa je pogodna kako za kupovinu, tako i za neki izlet ili odmor. Dugo sam želela neku torbu nalik ovoj i konačno je moja. Pored standardnih kaiša ima i jedaan duži kaiš, pa može da se nosi na dva načina. Pregrada ima mnogo, što meni više nego odgovara jer volim uvek da razvrstam stvari u torbi i da znam gde mi je šta. Jako je kvalitetna i što se nje tiče imate moje preporuke. 
Na sajtu je možete pogledati ovde:

Sledeće što sam poručila jeste prelepa crna majica, L veličine i standardna je našoj veličini. Meka je i kvalitetna, dopala mi se zbog njenog natpisa i to je razlog zbog kog sam je poručila. Nju na sajtu možete pogledati ovde: 



Tu je još jedna prelepa, eleganta majica sa čipkom, L veličine i srazmerna je našoj. Jako je lepa i kvalitetna a kako je rastegljiva mogu je nositi i malo punije osobe. Možete je kombinovati uz mnogo toga a možete je kupiti i u drugim bojama. Nju na sajtu možete pogledati ovde, jako je povoljna: 





Pored odeće koja mi je stigla, rešila sam da obnovim svoju kolekciju četkica i da svoje dotrajale četkice zamenim novim. Tako da sam poručila tri seta četkica različitih oblika, kako bih bila mirna određeni vremenski period. Četkice sa ovog sajta su vrlo kvalitetne i uživam da ih koristim, poručila sam jedne sirena četkice i dvoje klasične četkice. Dlaka je meka i nežna za razliku od onih za obrve i ajlajner koje i treba da budu krute. Nije mi opadala ni pre ni posle pranja a kako već imam iskustva sa njima znam da će me služiti bar godinu dana. Ispod  slika ću vam ostaviti linkove da njih i ispod svakog seta možete pogledati detalje o njima.


Šta vam se najviše dopalo i da li ste kupovle sa Rosegal sajta?

2 коментара:

  1. Ove četkice mi deluju super ;), super post, mogla bih i ja da ih isprobam, eto uvek nešto novo može da se nadje.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Četkice deluju dobro . Probala bi ih .

    ОдговориИзбриши