уторак, 29. јануар 2019.

Moj Šminkeraj: Podloga za šminku INGRID Smoothing & Mattifying

Zdravo lepotice, dobrodošle na moj blog. Danas vam pričam o jednom jako dobrom i kvalitetnom proizvodu koji je mene potpuno oduševio i zadobio sve moje simpatije. Reč je brendu Ingrid i njihovoj matirajućoj podlozi za šminku - Ingrid Smoothing & Mattifying.


,,Podloga za šminku INGRID Smoothing & Mattifying preporučljiva je svim tipovima kože, inovativni pigmenti prikrivaju sve nepravilnosti kože i daju joj ujednačen ton i mat izgled. U svom sastavu sadrži novu generaciju elastomera i silikona koji omogućvaju jednostavno i lako nanošenje. ''
Podloga za šminku nam dolazi u providnoj, plastičnoj bočici i u njoj dobijamo 30 ml proizvoda koji će vam trajati duži vremenski period jer se sporo troši. Meni je potrebna svega jedna pumpica proizvoda kako bih prekrila celo lice.
Ranije  sam već probala dve Ingrid podloge za šminku o kojima sam vam pisala na blogu, i taman kad sam pomislila da sam najbolju imala, pojavi se ovaj proizvod u mojim rukama i uveri me u suprotno. 
Kako uvek volim da probam nešto novo, tako sam jednom prilikom kod svoje šminkerke videla da koristi silikonsku podlogu za šminkanje, dopao mi se osećaj na licu pa sam želela i ja da probam takav proizvod i steknem svoje detaljne utiske.
Čim sam probala ovu Ingrid podlogu za šminku znala sam da ću u njoj imati svog vernog pratioca u neseseru. Prvo što mi se dopalo kod nje jeste što je toliko nežna i veoma dobro zaglađuje kožu da vam lice nakon nanošenja nje bude tako nežno poput svile. Često je koristim i samostalno jer mi se dopada taj osećaj na licu. Veoma je lagana, odlično zagladi pore i puder savršeno legne preko nje. Čak i na mojoj masnoj T-zoni koja često zna da prosija, puder bude na mestu celo vreme a T-zona matirana kao da je puder tek nanet. 
Zahvaljujući ovoj podlozi vreme trajanja šminke traje znatno duže a da make-up sve vreme izgleda besprekorno i prirodno. Kao i tečni puder tako i nju najviše volim da nanosim prstima na lice, a vi je možete koristiti i četkicom, učinak je isti. 
Ukoliko ste u potrazi za savršenom podlogom za šminkanje koja je potrebna svakoj od nas a da savršeno matira, imate moje iskrene preporuke za ovaj proizvod. Meni se jako dopada kada je koristim u kombinaciji sa Ingrid IdeaLumi Nude tečnim puderom jer je efekat zaista fenomenalan i lice nam izgleda kao da smo bile na profesionalnom šminkanju. 
Kupovinom ovog proizvoda dobila sam sve ono što očekujem i što jedna kvalitetna baza za šminku treba da mi pruži.
Cena proizvoda je svega 829,00 RSD i možete ga nabaviti preko online prodavnice Kozmetika i Parfemi RS, kao i u bolje snabdevenim parfimerijama i apotekama. 
Uz kupovinu ovog i još nekog proizvoda sa njihovog sajta, ostvarujete besplatnu dostavu na vašu kućnu adresu.

Koju podlogu za šminkanje koristite i da li ste koristile ovaj proizvod?


1 коментар:

  1. Sve njihove baze su jako dobre. :) Slazem se potpuno da je odlican u kombinaciji sa puderom, prelepo izgleda na kozi <3

    ОдговориИзбриши