уторак, 5. јул 2016.

BURRA - Mleko Za Telo

Kada je reč o našoj koži svi znamo da nam je za vreme vrelih dana potrebna dodatna nega i hidratacija, pogotovo ako nam je koža suva. Kompanija BURRA u svojoj ponudi ima mleko za telo koje pruža intezivnu hidrataciju za normalnu i suvu kožu.


O proizvodu: 
BURRA mleko za telo namenjeno je svakodnevnoj nezi i zaštiti normalne do suve kože. Formulisano prema fiziološkim potrebama kože, obnavlja hidrolipidni film na površini kože, poboljšava njenu strukturu i izgled, a koža postaje glatka, nežna i elastična. Mleko je bogate kremaste teksture, brzo se apsorbuje, ne ostavlja mastan trag. Trenutno izaziva prijatan osećaj na koži.


Mleko za telo nam dolazi u velikoj tubi od 200 ml proizvoda, i samo pakovanje mleka za telo je veoma lepo dizajnirano. Tekstura mleka je gusta i bele je boje. Što se tiče sastava ne sadrži paraben i obogaćeno je shea buterom, kokosovim uljem i kakao buterom koji su obogaćeni esencijalnim kiselinama pa zbog toga efikasno štite i regenerišu kožu. U sastavu se takodje nalaze i aroganovo ulje, bademovo ulje, urea i skvalen. Miris mleka je jako lep, šta više predivan i nije jak.



Ja imam jako suvu kožu kako za vreme leta tako i u zimskom periodu. Mleko sam počela da koristim isti dan kada sam ga dobila i mislim da sam pola pakovanja već potrošila. :) Toliko mi se svidelo, da jednostavno moram svaki dan da ga upotrebljavam. Koristim ga jednom dnevno i moja koža je narednih 24. časa nežna, svilenkasta i hidrirana. Ima prelep miris pa nam telo tokom celog dana divno miriše. Posle nanošenja mleka na telo ono ne ostavlja nikakve tragove na koži. Možete ga koristiti i posle depiliranja jer ne iritira kožu već je čini mekom i nežnom. Meni se ovo mleko jako dopalo i hvala puno Burri što mi je pružila priliku da uživam u njemu. Kao što njihov slogan glasi: ,, Zaustavite vreme '', tako bih i ja želela da zaustavim vreme i stalno uživam u njihovim preparatima jer su više nego odlični. 


Prednosti Burra mleka za telo:


  • Za svakodnevnu negu i regeneraciju kože,
  • Dugotrajno povećava stepen hidratacije,
  • Bogata kremasta tekstura, brzo se apsorbuje i ne ostavlja mastan trag,
  • Trenutno izaziva prijatan osećaj na koži,
  • Može se koristiti i za negu kože posle sunčanja,
  • Bez parabena.

Ukoliko želite da nabavite sebi ovo sjajno mleko za telo ili možda da saznate nešto više o njihovim proizvodima možete to učiniti tako što ćete posetiti njihov sajt Burra Personal Skin Expert ili njihovu zvaničnu facebook stranicu Burra - Personal skin Expert..  


Da li bih ga preporučila vama: Da, mislim da bi se svima dopalo.
Ocena proizvoda:  10
Cena:  855,00 RSD ili 6, 93 e

Koji Burrin proizvod pored BB kreme najviše volite? 

Нема коментара:

Постави коментар